Bra helg! Typ..

Händelserik.. Och ja, typ bra.

Lördagen: Pratade med Nisse! Ni vet han som jag slog vad med för hundra år sen! Jag vann ju vadet :D haha. Så han har vart skyldig mig 200 spänn sen dess! HÄRLIGT! Då fick jag helt magiskt råd att festa! :D Kul! Pratade med Marre.. Blev lack, irriterad och allt det där - ja, inte på henne alltså. Kanske tillochmed man kan säga att det var tvärtom - för hennes skull. Och min. Ringde några samtal och skrev några sms. Blä. Nemo ledsen, arg, sur och hade ont. :( Slutade med att jag åkte ut till Marre när hon jobbade och tog ett intensivprat. Det var skönt! Fan vad jag älskar den tjejen.

Kvällen var mysig iaf - Åsa och Bemman var här vid mig och vi satt och drack och mysade oss lite. Sen gick (nej, vi fick ju skjuts av Krallkissen ^^) vi ner till Effes, pratade lite med Katta, Kalven, Angelica och Kim.. Sen ner till Lillebror och kolla läget.. Vi var i princip panka allihopa så det var liksom inte läge att "ta en öl där och sen gå vidare". Så vi gick vidare direkt :) hehe. Träffade Marre och Jong i kön till Munken. Dit vi skulle. Så det var ju trevligt..! Det var sjukt mycket folk där!! För att vara en helg precis innan löning så var det helt otroligt.. Nåt band som spelade också.

Vi dansade, drack, skrattade och hade mycket trevligt. Mestadels. Fan vad snygg jag var. x) Yeah. Ett tack till framförallt Åsa, som var min fantastiska bundsförvant för kvällen! You made my day! Har alltid så roligt med dig. :) Varför umgås vi inte oftare för?

Söndagen började med att jag inte riktigt visste om jag var bakfull eller inte.. Kom fram till att jag mådde illa, men att jag tänkte ignorera det fullständigt. Det funkade! Låg ute och solade med trevligt sällskap hela halva dagen. Sen iväg och köra på mamma.

Pratade med Marre med jämna mellanrum under dagen också. Haha. Hon mådde långt ifrån lika bra (?) som jag.! HAHA. Jag saknar våra bakisdagar.. :) Min roliga, söta, dryga, fina lilla ögonsten. Vi har EXAKT samma bakishumör. Så jävla skönt. Hon är helt klart den bästa i hela världen att ligga bakfull och sliten med. FYI.

Åkte ut till mommo med mamma. Det var jobbigt som vanligt, men mysigt också. Man får ta vara på tiden man har. Vi satt och tittade i en helt underbar bok med henne! Jag tjuvkikade lite i den innan och blev helt kär!! En bok om undervattensfotografering! Fan vad coolt!! Fatta att kunna åka runt i hela världen och få ta bilder på allt det där som man vill. Det är ju en dröm för mig, men iom att den inte direkt är ekonomiskt möjlig så har jag lagt den på hyllan ett tag. Men fan.. Man blir ju riktigt jävla sugen alltså.

Sen åkte jag hem, åt mat och spenderade lite quality time med Amelie. Vi behövde nog båda prata av oss lite.. Det var trevligt iaf! <3

Sen tog jag min hund och åkte till Marre, och var där resten av kvällen.. Vi såg på Söndagsparty med Filip och Fredrik. Yeah. Gud vad skönt. Hade jag längtat efter hela dagen.. Att bara sitta med min Marre och slöa. Dösnacka/seriösprata, se på tv och fnittra. :) Det var precis vad jag behövde.

Trött som en gnu när jag kom hem, men det var det värt.

Idag ska jag försöka göra lite nytta.

Har redan ätit frukost. Och ringt och ordnat med student-prylarna. Fick ju pengar idag.. Och om vi ska hinna få mössorna innan mösspåtagningen så måste jag betala det där typ för en vecka sen. Eller mer. Aja. Jag gör så gott jag kan.

Nu ska jag ta en dusch, gå med T och sen försöka få upp lite graj på väggarna. Hah. Typ 3 månader efter tapetseringen. Här går det inte undan. Hehe. Bättre sent än aldrig.

Puss på er.
/Kapten

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack detsamma :) jag hade skitkul hela kvällen! jag vet inte, för att jag sitter ute i desertcity och ugglar kanske? Naj, de får de bli ändring på! ;P

2009-04-20 @ 20:11:00
URL: http://sounnecessary.blogg.se/
Postat av: Jessica

Låter som en helbra helg!

2009-04-20 @ 21:47:05
URL: http://havetsdjupalugn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0