Fin dag!

Kom hem från landet nu för en stund sen.. Mycket trevligt, underbart god mat, glada barn, studsmatta, solsken, värme och hundarna fick tillochmed leka :) det gick bra! Kul!

Jag hatar att ångesten ska förstöra allt. Så man inte kan njuta fullt ut. Det är som att ju härligare allt annat är, desto värre blir ångesten. Som för att påminna mig om att allt inte är så jävla bra. Så vad gäller ångesten har det varit en fruktansvärd dag idag.. :( Den har hängt med hela dagen, ganska starkt. Hade velat karva bort den. Plocka bort dig ur mitt liv och mitt minne. Det gör så ont. När ska det gå över? Det känns nästan som att jag går runt här och får tiden att gå, så att det ska sluta göra ont. Bara väntar.

Nu släppte jag in min skitgris till hund.. Haha. Han gillar att bada ja. Hoppade i Majas lilla ankdamm utan att tveka, badade där sen säkert 10 gånger. Jag skrattade så mycket att jag inte kunde få honom att sluta. Man låter inte så arg när man ligger dubbelvikt av skratt. :D Det var skönt iaf. Att han fick rasa av sig ordentligt.. :) Tess och han sprang och sprang. Gud så jag skrattade.

Skönt att man kan skratta iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0