Förnyld :(

Tja, ni får väl helt enkelt stå ut med att jag bloggar mindre nu när det är så fint väder ute.. Då är jag ju där hela tiden :D ute alltså! Hade man kunnat blogga över mobilen så hade jag gjort det :) .. Eller, det kanske man kan förresten.. Äsch.. Får kolla det sen.

Gårdagen var inte lugn, början var riktigt härlig, men sen var det bara att ta i. Städa, hjälpa mamma, handla (åt mamma), göra ärenden (åt mamma), sen åt vi picnic på strandpromenaden och jag fick möjlighet att rasa av Tenor lite. Skönt för han.

Kom hem, var helt slut. Tog ett välförtjänt bad, gick runt här och myste bara. Tilda-Kexet och Kniven kom hit en sväng - NU HAR JAG ÄNTLIGEN EN BALDEJT!! :D WHOHOOOOO!!! Blev lite piggare av deras sällskap iaf, jag och Kexet åkte ner på stan för att kolla läget.. Jag körde! Den du! Ingen alkohol för mig! :O Var dött först, men sen kom det massa trevligt folk ner på Surfers, så vi blev kvar där. :)

Trött efter att ha vallat fylltrattar genom hela innerstan.

Och nu är jag förkyld. Yay!

Ikväll vet jag inte, är som sagt pank som en kyrkråtta så blir nog inget våldsamt.. Hör av dig om du vill supa ner mig, isf är jag på :) haha. Annars blir det väl kanske köra ikväll igen.. Vi får se. Om jag ens orkar gå ut.


Pusshej, nu ska jag äta frukost.
/Kapten

Kommentarer
Postat av: Åsa

Supa ner har jag nog inte råd med..det har jag inte råd att unna mig själv ens.. men ett glas kan jag nog bjuda på :) puss å krams

2009-04-18 @ 18:08:16
URL: http://sounnecessary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0