God(host)morgon.

Ja, så värst god är den ju inte.. Bara det faktum att jag redan är vaken bådar inte gott, med tanke på när jag gick och lade mig. Kunde inte sova.. Som vanligt.. Solen skiner.. Funderar på att gå en promenad.. Det kanske kan lätta lite på ångesten.. Idag är ingen rolig dag. Det kändes redan när jag vaknade. Det kommer bli en lååång dag idag. En lång, plågsam, smärtfull dag. Glad Påsk, Neemo.. :-/

Men hörni, allvarligt. Det var en trevlig kväll igår. Ända till klockan 2. Började med att jag gick hem till Marre innan krogen. Där träffade jag Glifba och gänget. Träffade nåt stort pundhuvud. Blev nästan rädd. Anna körde oss ner till stan, och då blev han t.o.m. hotfull. :-S Så hon körde mig ända ner till torget efter att vi släppt av dem på öster. För hon ville inte jag skulle behöva gå ner ensam med dem. <3 Gullunge. Träffade på några kompisar efter jag konstaterat att det var dött på Lillebror. Så jag, Katta, Kalven, Angelica och Kim och hans kompisar satt först på Black Sheep Arms och hade jättemysigt. Sen gick vi till Surfers, var inte alls tokigt där heller. Sen såg jag henne. Och resten är lite suddigt.. Satt väl mest och försökte få kontroll över ångesten. Drack öl. Sen åkte taxi hem med resten av folket. Pratade med mamma i tfn på vägen hem.. Tack. <3

Fan vad skönt det var att få komma hem. Jag riktigt längtade hem efter den där pärsen. Att få komma hem till mitt T och mina små missar. Min älskade Tenor. Min trogna följeslagare och vän. Jag bröt mot min nya inga-djur-i-sängen-regel (fästingsäsong) och låg och höll om Tenor halva natten. Det är tacksamt att ha djur.


Jaa.. Jag har inte bestämt mig för om jag ska försöka sova en timma till, eller om jag ska skita i det.. Hungrig är jag också. Äsch, jag skiter i det. Det blir ändå bara en tio minuter eller så, och då är jag ju ännu tröttare sen. Så nu närmast lite kläder och frukost.. Sen hinner jag ju med en rejäl promenad med T faktiskt.. Bearbeta/glömma lite.. Frisk luft och solsken brukar vara ett bra sätt. Eller aa.. Ett hanterbart sätt iaf.

Sen ska jag hämta mamma och så ska vi åka ut till Maja påsklunch. Ska bli trevligt. Hoppas på mindre bråk och tjafs idag.. Och ser fram emot maten. Maja är en gudinna vad gäller att laga mat. :) Hennes berömda sillröra längtar jag särskilt efter.. Och så hoppas jag på den fantastiska tuppkakan..

Tar nog med Tenor ut.. Det är bra för honom att få komma iväg lite. Inte bara vara hemma hela tiden.. Ja just det, frukost var det ja..

So long.
/Kapten

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter som en helbra kväll! :)

Titta gärna in på min blogg med:)

2009-04-11 @ 13:56:58
URL: http://havetsdjupalugn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0