Happy friday!

Hej hörni. Idag är det en av mina favoritdagar - fredag! :D

Kan iofs börja med att berätta om gårdagen. Den var ingen höjdare.. :( Fick vara hemma från skolan, för jag hade så fruktansvärt ont i magen.. Hu. Så sov bort det mesta av dagen, sen lyckades jag ta mig ner på stan och hitta lite av det jag skall ha till studenten och balen.. Var tvungen att göra det igår, för idag får ju alla pengar :( då försvinner allt fortare än kvickt. Hittade iaf det mesta jag skulle ha. Och lite annat också.. (>.<) Usch, vad jag skäms..

Men men.

Jo, jag och mamma var på Ica Maxi också och storhandlade.. PUH!! Usch, vilken ångest jag fick. :( Pengarna bara flyger iväg. Men skönt att få det gjort. Jag köpte t.o.m. en mattpiska! :D Haha. Nu blir det inget mer skakande och mjölksyra i armarna. Haha.

Dagen slutade iaf med att jag och mamma var hemma hos henne och lagade mat! Blev nån form av egenkomponerad kött- och grönsakssoppa! MUMS!! Fick med mig hem också :) yummie. Vi är så bra på att laga mat!! :D

Sov illa. Riktigt illa. Drömde massa konstiga saker. :( Hu.. Vaknade som vanligt flera timmar innan klockan skulle ringa.. Lika bra att gå upp då. Har iaf fått lite gjort idag, har städat, håller på att tvätta nu och så var jag och mamma i träkumla för att byta däck på hennes bil. Där fick jag NÅGRA minuters sol! Det enda på hela dagen.. :( Utom när vi kom hem från Träkumla och mamma färgade håret på mig :) då satt jag i solen. Åh, jag älskar solen! Synd att det inte blev mer idag.. :( Hoppas på lika fint väder imorrn!

Nu sitter jag och äter ärtsoppa. Inte dumt alls! Ska när som helst gå ut och ta tvätten.. Sen duscha.. Sen kommer nog Marre hit tror jag.. Min lilla Marre. <3 Vin blir det ikväll, tänkte nästan satsa på Munken. Tidigt, alltså innan 22. Så man slipper inträdet! :D Haha.. Katta och Jonas skulle afterworka sig där, och dem är ju alltid roligt att umgås med.. Åsa är också på! :D Who! Kan nog bli en riktigt bra kväll.. :) Trots allt..

Nu måste jag fortsätta här..


To be continued...
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0