Have you ever looked fear in the face and said - I just don't care..?

Det blev en Pink-dag idag. Sweet. Spelar ingen roll vilken låt det är, alla berör mig.

Nu är hormonkarusellen igång iaf. Snurrar, snurrar, runt runt runt... Jag ska försöka vända det. Så som Catten sade, att hon tar vara på smärtan, gör om den till inspiration och skriver musik. Jag skriver ju inte musik, men kan försöka bli kreativ istället för lomörad. Att skriva. Jag älskar att skriva. Och musik. Och att sjunga. Det är på tiden att få ordning på min röst igen. Goddammit.

Träffade Richard idag på busstationen! Så nu ska det snart bli ordning på beman igen.. Förhoppningsvis nu nästa vecka..

Puh. Sitter hemma nu (äntligen).. Fan vad jag längtar hem när jag är i skolan.. Fick skjuts av Sandelin, det var schysst! Slapp man en miljon timmar på bussen och väntande. Dricker en kopp te och har fått i mig några mackor.. Funderar på att ta ett glas vin. Undrar hur mamma tänker.

Oj.. Nu blev det aldrig publicerat.. Aja.. Whatever.. Vin och öl med Marre nu ikväll.. Mycket trevligt! Länge sen!

Saknat dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0