Hemma igen

Ja, jo, det blev ju lite senare än jag tänkte :P

Blev en låååång promenad i det fina vårvädret med Tenor! Jätteskönt! Träffade på massa hundar, så det blev spännande också. Vi blev kompisar med en svart labrador vid namn Lizzie. :) Kul att få möjlighet att låta honom träffa andra hundar. Alltså klokt, inte bara gå förbi.

Sen åkte vi ut till mommo. Hon var trött :( men det är så skönt att hon har kvar sitt sinne för humor. Hon förstår när man skojar med henne, och hon skojar tillbaka. :) Man blir så glad av att se henne le.. Saknar hennes gamla vanliga jag.. Önskar man kom ut oftare för att hälsa på henne.. Men men. Bättre än inget iaf. Nästa gång blir det att ta med en liten bukett med vårblomster till henne. Hon älskar blommor också. Det måste gå i släkten eller nåt. Jag ska sätta kaprifol i min lilla trädgård, till hennes ära. Det är ju hennes favorit :)

Sen åkte jag bort till Marre en sväng, pratade lite skit.. Åkte hem o fixade med vovven, sen åkte jag tillbaka till M och såg nåt romantiskt drama.. Sådär lagom sliskigt :P men mycket trevligt iaf.

Nu fick jag lite sällskap här, så får nog ta och sluta umgås med datorn.. ;P

Pussnatti
/Kapten

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Den man ligger med får bädda" då måste ju båda bädda ^^

2009-04-06 @ 12:38:14
Postat av: Neemo

du är inte dum du nej.. ;)

Postat av: Rickard

Dags att börja blogga mer regelbundet igen lilla vän!

2009-04-10 @ 14:08:11
URL: http://fulltuta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0