Jisses ja..

Jag är ledsen att jag inte skrivit så mkt nu på senaste.. Det har varit full rulle, och när jag inte varit upptagen så har jag varit för trött för att orka sammanfatta allt. Det har hänt MYCKET. Både bra och dåligt. Mest bra. :) Men det känns att man är helt utpumpad, både mentalt och fysiskt. Inatt sov jag sjukt mycket. Länge. Inte särskilt bra, men länge. Vaknade nu strax innan 3.. xD Häh. Ooops.

Men nu är det såhär, att jag inte har tid att skriva nu heller :P jag ska äta lite, sen gå med T, sen ska jag och mor min åka ut till Roma och hälsa på momsing.. Det var alltför länge sen. Dåligt samvete. :( Men iom att jag inte var ute och härjade igår (HOLY CRAP! WHAT!?? Kors i taket......) så är jag varken helt slut eller bakfull som en iller idag.. ;) Så jag kan nog komma att orka skriva nåt lite senare..


Tills dess - so long!
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0