Jisses..

Vilken jävla helg. Upp och ner och upp och så ner igen. Upp som en sol och ner som en pannkaka.

Hade mestadels trevligt i fredags. Lördagen spenderades med mina tankar och kaoset i mitt inre. Sov bort den värsta ångesten under några timmar på kvällen.. Sen lek med Amelie och snorungar vid affären. Vin, Åsa, Amelie, Annelie, Marre hos mig. Trevligt - girls night! Helt apropå ingenting. Välbehövligt. Lillebror på kvällen m hela gänget + Jong och massa trevligt folk. Lite tjafs men mestadels kul.

Söndagen har.. ja.. varit rätt intressant. Tokigt mycket ångest, pga både det ena och det andra. :( Gör ont som fan.

Nu är jag äntligen hemma igen, kan landa lite. Musiken hjälper mig. Nu är det Christina Aguilera som spelas..

Marre, jag älskar dig. <3 Du är oslagbar. Varför ska det gå så tokigt för så bra tjejer som vi? Aldrig får det vara bra..

Nu är det lite kel med djuren som gäller. Terapi.

/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0