Långfredag!

Idag är det långfredag. Fast det har vart en riktig kortfredag faktiskt. xD

Jahopp.. Jag har blivit dålig på att skriva här.. Nu på senaste har jag faktiskt kommit ut och GJORT saker :P umgåtts med folk, njutit av solen.. Ätit glass, tagit bilder, haft trevligt sällskap, blivit bjuden på middag, städat hos mamma.. Såna saker.. Åkt hoj med Klister ;P Who!

Igår var det skärtorstag och jag var stentrött hela dagen. Kom upp sent, träffade moster på stan, städade hos mor, städade hemma, sen kom solen fram och vi åkte ut på landet och åt lax-middag hos Maja! MUMS! Tråkigt att det alltid ska tjafsas bara.. :/ Får ångest så det räcker av det.

Ikväll var det meningen att jag skulle vara på landet hos Catten och förbereda inför resan. Men det blev ingen resa. Eller, inte för mig iaf. Cajun är halt, så det är bara Catrine och Eija som åker upp. Cat ska rida Sherry och Eija ska hinka. Jahopp. Bara sådär.

Så nu sitter jag här, lite tappad.. Äter köttbullar och makaroner, och lyssnar på Pink. Inte helt tokigt faktiskt. Jag ska nog snart gå bort till Marre..

Jag hatar pusslandet. Ger mig fetingångest. Vad skulle jag göra utan musiken..? <3

Fuck it.
Puss.
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0