Ont... Ont ont ont.

Har varit en hel del smärta idag. Ångesten är stark. Det värker i bröstet. Tungt att andas. Gårdagen var likadan. Kan du inte bara lämna mig ifred..? Eller hosta ur dig vad du vill egentligen?

Så har jag sjukt ont i magen också :( vet inte varför.. Kan inte stå upprätt. Känns som en riktigt elak mensvärk, fast det är det ju inte. Så.. Vet inte. Tänkte krypa till sängs en stund, med vetekudden. Har tagit en tablett. Hoppas det går över.

Och så alla jävla myror!! Hela gräsmattan rör sig! Äckligt. Bits gör de. Eller om de pinkar på en.. Jag håller aldrig reda på sånt där.. Så förra årets plan på en studsmatta är åter aktuell. Håller fast vid idén om att man är några stycken som lägger ihop, så blir det inte så dyrt..? Nån som är på?

Myrgift också.. Jajjamän.. Kan ju inte hälla kokande vatten över hela trädgården. Då dör ju blommorna. Det går ju inte.

Hade i övrigt en hemsk karatefylla i lördags.. Rödvin säger jag bara. Isch. Inte bra för lilla Nemisen. Jag kommer ihåg mindre av kvällen än på mycket länge. Söp bort körkortet och har rödvin över både vantar och halsduk. Lyckat. Bra Nemo, bra. Uff. Bakfyllan vart som jag förtjänade. Låg i fosterställning på ett täcke i trädgården. Bland myrorna. Sen tog jag en dusch och mådde faktiskt bättre. Fick sällskap och resten av dagen blev mycket trevlig, trots ångest och bakfylla. Tack! Piskfinnar, pärmos och sås. Mums. Youtubeklipp, mys och Resan till Amerika.

Idag har jag faktiskt inte bara legat ute i solen och latat mig.. Jag kom upp i god tid (kors i taket), fick gå dubbla vändor till affären - puh. Vilket iofs bara var skönt, med tanke på det UNDERBARA vädret! Första vändan fick jag ta av mig jackan till bara linne och svettades ändå när jag kom hem igen. Var tvungen att kavla upp jeansen och ta på mig ett par små skor utan strumpor för att det ens skulle vara behagligt! HÄRLIGT! Sommaren närmar sig.. Bara lite drygt en månad kvar.. Jo just det, jag låg inte bara i solen, utan har lagat klok lunch och faktiskt pillat litegranna på ritningen. Som iofs skulle varit klar vid det här laget, men ah.. Jaja. Bättre än inget iaf. Hoppas jag fått lite färg idag..

Aja. Får väl ta och släppa tangentbordet om jag ska få nåt mer vettigt gjort idag. Tänkte städa här hemma, klippa både klor och päls på hunden, kanske tvätta lite rentav.. Sen ska jag ju hem till mamma en sväng och svabba av golven.

Nu - lite quality time mellan vetekudden och Åskar. Min mage alltså. Han heter Åskar. För det åskar i min mage. Åskar i min mage. Min mage heter Åskar. Am I making myself clear? :) Och han plågar mig för tillfället! :'(


En sak till bara!! Ni vet de där neonrosa Bianco!-skorna jag har!? Jag bara MÅSTE ha ett par såna fast neongulgröna också! ^^ Jag känner det i hela kroppen, att jag behöver det. Det skulle matcha perfekt med min tröja och bh.. :)


Pusshej
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0