Puh.. Lång kväll..

Kom nyss hem, har suttit hos Marre hur länge som helst och planerat min fest i sommar.. :) Samme och Pontus kom förbi, det var mycket trevligt!

Vi kom fram till en hel del iaf, det var skönt.. men ser redan hur mina pengar bara kommer ramla iväg.. :( Hu. Ångest!

Nöjd med dagen är jag iaf! Jag har rensat ogräs och planterat om äppelträden!! :D Shit vad stolt jag är över det! Det har behövts göras lääääänge.. Och så har jag putsat ett fönster!! Damn vad skitigt det var. :S Blä, tre stora spindlar bodde det i mitt fönster.. Och en hel massa annat äckelpäckel. Tog så mycket mod att jag nog väntar ett tag med resten. Måste liksom förbereda mig mentalt känns det som. Och tvätta handduken. :P Haha.

Fick en mysig kvällspromenad med T gjorde jag också.. Vi gick bort till Marre.. Kändes nästan som sommar. :) Det var liksom inte lika kallt i luften..

AAAH!!!! JÄVLA KATT!!! Hon hoppar efter snörena i min tröja, och piercar mina lår på kuppen! xD AAAJ!! Sjätte gången jag kastar ner henne nu!! FATTA VINKEN NÅN JÄVLA GÅNG!! xD

Nu är jag trött och ska upp tidigt imorgon.. Religion. Ska bli trevligt faktiskt. :) På förmiddagen. Då hinner jag ta vara på resten av dagen. Det ska jag faktiskt göra också.


Nu är det natti.
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0