Så det kan gå!

Mamma har skadat sig! :'( Tydligen halkat illa på prommis med Thea.. Stackars liten.. Hela axeln ur led. Den friska axeln naturligtvis! x(

Fick lite sömn och magen känns bättre, så nu städar jag och fixar.. Sen blir det bort och pyssla om lilla mor.

Haha. Och jag har en strategi nu. :) Det känns faktiskt lite bättre i bröstet. Tack Fanny! Och tack Marre! Och ett tack till alla andra runtomkring mig som tror på mig, och inte ger upp om mig ens när jag själv gör det.. :) I can do it. Phew.

Lyssnar på Alison Krauss och har diskat. Sjunger med lite faktiskt. Ett litet steg åt rätt håll!

Ska nog tillochmed måla naglarna idag.. Det känns alltid lite bättre då. :) Hihi.

Just do it!
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0