Sömnlös natt

Men vad roligt.. Jag har typ sovit 2 timmar inatt. Somnade inte förrns 1, sovit korta stunder till klockan 4. Nu har jag legat vaken sen 4 och klockan ringer om drygt en timma.. Värt att somna den sista timmen och sen inte kunna gå upp för man är för trött.. x( Blä.

När huvudet tillslut slutade snurra så hittar jag ingen ro, känner mig stel i hela kroppen. Men vad fan!? Ska jag gå upp nu liksom? Och göra vadå? Jag kommer vara helt död idag.. Men gud vad KUL. Jag som har så mycket att göra.. :( Suck.

Och JÄVLA KATTJÄVEL. Polly alltså. Hon ska spinna och tvätta och snutta och trampa och gud vet allt. Det underlättar ju inte liksom. Hon är fan 11 månader snart och beter sig fortfarande som en liten kattunge. VÄX UPP!! Gggghhh!

Tenor ligger snällt och sover iaf.. Grattis till honom.

Och så börjar jag bli hungrig också.

Men vill fan inte ta de där sömntabletterna.. När jag väl gör det så ligger jag och sover i 15 timmar och är en zombie resten av dagen. :( Det går ju liksom inte heller.. Finns det inte något mellanting? Sova bra i 8-9 timmar och sen vara pigg och utvilad..? Nähe då.

Och nu sitter Polly på datorskärmen och vevar efter min lugg. Aj! Sätter klorna i pannan på mig hela tiden. Och nu ligga i knät.. Såklart.. Jovisst, du är jättesöt Polly, men sluta använda KLORNA hela jävla tiden! Jag vet en som får sina klor klippta imorgon jag.. Och inte är det Tenor.

Vad fan ska man upp och göra klockan 5..?? :(  Nej.. jag får väl återgå till sängen eller nåt.. Och lyckas somna precis när man ska gå upp, så man helt omöjligt kommer upp och sen blir som levande död resten av dagen. Jag känner ju mig själv. Det kommer inte vara långt borta att ligga kvar i sängen.. Men nej, jag SKA gå upp och gå till skolan idag. Goddammit.


Puh.
/Captain Nemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0