Vilken fruktansvärd dag!!

Vad tror ni hände i morse då?? Jojomän, jag somnade som en sten och vaknade inte av väckarklockan, vaknade inte av solen utan vaknade kl 9:30 av inte-vet-jag. TJOHOOO! Dvs, jag hann inte med bussen ut till skolan, inte heller den andra bussen hann jag med. Kul grej.

Solen skiner inte, så det går inte att sola. Det är varmt ute så jag vill vara ute. Jag har inte Microsoft Office på min dator, så jag kan inte plugga på PowerPoint-presentationen som vi har som läxa i Religion..

När jag kom hem från en skön lång promenad med Tenor, så möter mig denna syn: Catrines älskade spegel - i små och stora bitar på golvet. Samma spegel som det sista hon sade innan jag fick låna den var - VAR NU JÄVLIGT RÄDD OM DEN!! - jag blev gråtfärdig. Jag har INTE råd att sätta i nytt glas i spegeln. Först tänkte jag - jävla katter. Men när jag tittade lite närmare på allt så visar det sig att det är skruven som lossnat från pluggen i väggen. What!? Det ska ju inte hända!? SÅ jävla tung är den inte!? Men jo, så var det.. Fick omtapetserat för några månader sedan. Målaren frågade vilka skruvar jag ville ha kvar - och jag pekade på de två och allt var frid och fröjd. Tills nu. Endera måste han ha satt i fel plugg? Eller satt tillbaka skruven i de gamla pluggen?? Vad är det för jävla klåpare!? Ringde till Gotlandshem och förklarade läget. Jag skulle återkomma imorgon.

Mm, som att inte det vore nog! Jag är ju tvungen att städa upp skiten så inte djuren får glas i tassarna, och jag med för den delen. Tror ni inte att jag skär mig som fan på ena knogen!? Johodå. Det blöder som fan, snart inne på tredje plåstret.

Och ont i magen har jag, och trött är jag. Och inga pengar har jag. Och tusen saker att göra har jag. Och splittrad som den jävla spegeln känner jag mig. BUHUUU!!! :'( Fan vad jag tycker synd om mig själv nu!! Och så är jag hungrig uppepå allt.

Och inte kan jag få tag på Marre heller, så hon också tycker synd om mig.. :( Ynk ynk!

Jahopp, nu var det dags att byta plåster igen då..

OCH JÄVLA SKITTELEFON SOM INTE FUNKAR!!!!! :-@ ARR!!! Jag skulle bara skriva ett enda litet jävla sms till Emelie och tala om att det är dags att beskära rosorna nu!! ÄR DET FÖR MYCKET BEGÄRT!!?? *skriker och hoppar och stampar och gråter*

Kanske lika bra att gå och lägga sig så det blir en ny dag snart?


Blä på allt.
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0