Kanske börjar bli dags att uppdatera....

Jag har varit på kubbVM, det var riktigt jävla roligt :) vi vann 2 matcher!! Bra jobbat med tanke på att vi inte har tränat en enda gång med laget :P och det var första gången för oss allihop.. Och själva supandet.. Tja.. Vi kan ju säga att det vart karatefylla för lilla Nemisen.. xD Har sån ångest över det.. Men aja.. Det är ju inget att göra åt nu, så lika bra att blicka framåt och glömma alla pinsamheter.. Blä.. Det vart iaf inte lika illa som förra året.. Eller.. Hm. Det beror ju på hur man ser det.. Usch.. Nej nu pratar vi om nåt annat.

Jag har supit bort både VISA-kortet och körkortet.. (-_-) Mindre bra.. Aja.. Nya VISA-kortet kom idag, och har beställt papper till körkortet.. Så.. Lite duktig har jag varit iaf.. Ringt telenor och de ska fixa min telefon :D wee!! Fixat en hel del hemma, städat och spikat och ordnat.. Tvättat..

Sen jag kom hem från kubbvm har jag mest sovit.. Och lagat mat och diskat faktiskt. Lagt in en massa bilder på datorn sen way-back-when, så det lär väl dyka upp en massa party-bilder på facebook snart.. :) Hehehehe......

Känner att höst-ångesten har satt igång.. :( Den kommer liksom krypande. Börjat med p-pillrena igen. Är väl till viss del de som spökar också.. Ser INTE fram emot att börja skolan igen.. Jag har ju en termin kvar jag, att ta igen saker jag har missat på..

Fast jag var hos psykologen idag, det hjälpte lite.. Hon föreslog att jag inte skulle ha så mycket ångest över allt jag inte gjort, för jag har ju faktiskt gjort en massa ändå.. Hm.. Jag får fundera på det.. Sopa banan föreslog hon att jag skulle göra, komma in i rutiner och förbereda mig för skolstarten. Alltså, sopa banan som i att försöka bli av med så mkt skit som möjligt, som ligger och ger mig ångest. Saker som gör att jag inte kan koncentrera mig på skolan.. Typ sånt som ska göras här hemma. Så det ska jag nog göra. Har redan gjort en lista.. Vet inte om den gav mig mer eller mindre ångest.. :( Uff.

Nu ska jag ut med T och sen gå bort till min granne som har flyttat lite längre bort :( min partygranne.. Har vart så jäkla smidigt med en granne som festar lika mkt som jag.. Fast nu ska iofs den lägenheten stå tom resten av månaden typ, så då kan jag ju festa hur mkt jag vill :D eller så... MOHAHAHAHA!!!


Pusshej
/Kapten


Just det, jag skulle ju lägga in den här låttexten också.. Gillar låten som fan.. Den ger styrka.


Kat Deluna - Love me, leave me

The very first day of my life
Was the day that you let me go
(It was a blessing in disguise)
Now I see that I'm beautiful
Cause all we ever did was fight
We were so dysfunctional
Now I forgotten all the times
And all the days that I was loving you.

Just like a ghost from my past (he's come back to haunt me)
Saying that you want me back (but that's impossible so...)

If you love me, leave me
Love me, leave me
'cause I've already closed that door
Don't want to be
In the pain I felt before
Finally I could be myself
Without your approval anymore
(if you love me leave me)
If you love me leave me alone

Now there used to be a time

(I would've taken you back again)
(Now I got you out of my mind)
Now I'm totally independent
So you can save your little lies
'cause I know what's happenin'
You're missin' me but say goodbye now
To all the days I was lovin' you


If you really wanna help
Than you should go
'cause I promised myself
I'd make it alone
At the back of the shelf
That's where I put what we had
I'm never going back, no

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0