Marres födelsedag

Jag har haft en bra dag; upp tidigt med goda vänner, njuta av solen, sova mera, KÖRA M3A, hämta mamma, städa, umgås med massor av underbara, härliga mäninskor! Nu trött och ska sova. Otroligt nöjd efter (tro't eller ej) lugn, ogrisig grillfest hos mig. Det är tamigfan lika jävla rent som när folk kom hit. Inne iaf. Resten inte så illa heller. Myyys! ♥


Jo, och jag älskar min hund. Han är det bästa i hela världen.


Tenor morrar. Det prasslar i trädgården. Det är igelkotten. Förmodligen samma igelkott som roade sig med att slita ur all ull ur lådorna häromnatten och som envisas med att bajsa på min uteplats. Gulligt. Tack.


Förlåt att jag inte har skrivit på länge.. Jag har helt enkelt inte orkat bry mig. Tänkt skriva flera gånger, ofta när jag är ute och går tänker jag att jag ska skriva. Kommer på massor med fina saker, djupa eller lustiga. Men så fort jag kommer in genom dörren så kommer jag fram till att jag inte orkar skriva utan bara vill sova. Sånt är livet.


Mer djupa grejer finns att ta av, här inom mig. Men jag orkar inte klämma ur mig dem här och nu. De får ligga på jäsning tills de mognar och verkligen måste ut. :P Haha.


Kom iofs på häromnatten på väg hem från Jonas efterfest, att allt har sitt pris. Jag skrev det nog på facebook. "Även friheten har sitt pris, det kallas ensamhet." Det gör sig påmint sådär ibland.


Det var nåt mer jag skrev här, men det försvann.. Och jag orkar inte riktigt ens försöka komma ihåg vad det var.. Jo, vänta.. Det var om hösten.

Att hösten är här, det känns på lukten. Men jag vill inte riktigt erkänna det för mig själv. First step - denial. Alltså, jag gillar hösten. Men jag gillar sommaren mer. Det är inte höst. Inte än. Sådetså.


Godnatt.
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0