Tequila, tvivelaktiga beslut, Fårö och überseg dator.

Jag hade gärna suttit här resten av natten och berättat om vårt helcrazy och helunderbara dag/kväll/natt/morgon på Fårö nu i lördags, men min dator verkar tycka det är roligt att hänga sig ibland så jag skulle nog inte få så mkt skrivet. Har iaf precis hur många bilder som helst som ska upp på facebook nu i dagarna.. Typ imorrn.. Om jag får lite ordning på vad som är fel på datorn.. Hoppas inte virus. Den kraschade ju för en vecka sen ca, så har fått formatera och ha mig. Fy fan vad det är segt att uppdatera ett operativsystem från 02 ska jag bara tala om!! x( Men nu funkar det.. Förutom att nåt inte är som det skall..

Tittar på det imorrn.

I övrigt så har jag haft en skitsoft början på skolan, ledig förra veckan, och ledig denna vecka. Ska faktiskt ändå försöka få nåt gjort denna vecka..

Var på Munken torsdag, fredag med Kattis, Calle, Mattis, Adde, Karin och träffade bl.a. Shafie, Andres, Chille och en hel massa annat trevligt folk! TEQUILA och tvivelaktiga beslut. Men jävlar vad skoj. Har hittat flera massa nya fina vänner nu på senaste :) kul att det är mina grannar! Jag har alltid velat ha grannar som man kan va kompis med..

Lördag var till att först sova bort halva dagen och bakfyllan.. Sen packa, styra upp saker, hitta folk, köra fram och tillbaka (med den roliga Oplen jag fick låna av Erik ^^! Den gick 195 på vägen hem och 180 på Fårö! WEE!) och sen tillslut hamna på Fårö framåt 6-7-snåret. Där blev det (kort sammanfattning:) kubb, grillning, öl, musik, mys i soffan, stjärnor, GetRichFast som spelade, hundlek, öppen eld, marshmallows, Guitar Hero, J-J-mix, mosad squah, pajad grill, trubadurer (Maria + Ylva), jävlas med de som låg och knullade, grillkol på däckad person (KENTA!!! ^^ haha), soluppgång framför brasan under filten till munspel och roliga historier, citera Torkel i knipa med Matilda som gjorde att jag skrattade så mkt att jag inte kunde sova ens kl 7.30 på morgonen ^^, sova i en stor hög med Tilda, Fredrik, Elias, vakna vid 9 igen, frukostmys vid elden/glöden/askan, Carro som åkte vansinnes-väcknings-färd på Pelles motorhuv, Loka, sova i skuggan av ett träd med hunden, åka till Sudersand och tillbaks (FORT! :D) packa, åka till stan (ännu fortare! ^^), käka pizza, tanka - SOVA <3

Sov bort halva dagen idag, klippt gräset, diskat, fixat med alla miljoner bilder från den senaste veckan.. Var borta hos Karin och Kattis förut med, samlade intrycken från helgen och redan planerat lite löst för nästa års Fårö-Safari! :D Så många bra idéer! Och Norton och Tenor har blivit bästisar. :) Det är så roligt! Men nu ska jag bannemig sova igen. Faktum är att för en gångs skull ligger alla mina små kissemissar och den stora grisbjörnen och sover utspridda i rummet.. Som förresten behöver städas. Hm. Får också bli mission för imorrn. Nu ska jag krypa ner under filten (täcket mitt och kuddarna ligger fortfarande i mammas bil.......).


Godnatt världen!
/Kapten, PartyDrottning, Plupp, Trollet, Kisse, Nemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0