Ännu en fredag

Men denna är annorlunda de flesta andra fredagar! Jag sitter nämligen spik nykter (än iaf) framför datorn med en chipspåse :) Gud så mysigt. Aja.. Det är rätt skönt iaf.. Är sjukt trött idag. Igår var det full snurr mest hela tiden, sov, messade, sprang ärenden och bar saker åt höger och vänster. Avslutade kvällen med Marre, datorn, en astrologibok och en hel del vin. Mycket trevligt. Mådde inte alltför tokigt idag, vaknade redan lite efter 7 (!) och kunde inte somna om igen.. Ibland blir det så, att tankarna bara snurrar.

.. Nej nu kom Rasmus hit :) fortsätter senare.

Hehe, sysselsatte honom med den där boken.. ;) Nu kan jag iaf skriva ner Dagens Citat!! Det fick bli två.


I bilen..

"N - Ojdå, nu körde du mot rött..
C - Äsch, det gick så fort så det var ingen som såg!"

xD

Några minuter senare..

"N - Oj, är det nån som vill om?
C - Nej, det tror jag inte..?
N - Nähe.. Du vinglar ju över hela vägen..
C - Ja, jag smsar ju för fan!"

:D

Kommentarer
Postat av: Rickard

Jag säger: LOL!

2009-02-28 @ 14:09:55
URL: http://fulltuta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0