Dagens bedrift.

Jahaja. Då var man en i gänget då. Blogg-gänget. En i mängden. Följer trenden. Vem vet, det kan ju faktiskt vara riktigt roligt.. :) De veit man ju inte!

Smakar på det lite. Blogg. Nemos blogg. Neemos blogg. Min blogg. Tja. Varför inte?

Man kanske ska börja den här blogg-grejen med att berätta vad som hänt idag eller så. :P Faktum är att det inte hänt så mycket alls - det är väl därför jag sitter här ifrån första början. För jag inte haft något vettigt för mig.

Jag vaknade hos Marre i morse. Det var bra, med tanke på att det var där jag somnade igår. Vi hade jättetrevligt, åt maxmat (Första gången jag körde bilen i drive-in-kön btw!! Läskigt! Men det gick bra.), sedan såg vi 2½ Men och Sex & The City. Det är för jävla bra alltså. Så vi var ju tvungna att se filmen också. :) Jag har ju inte sett den! Nej, jag vet! Det är väl i princip olagligt att inte ha gjort det! Marre hade sett den hundra gånger, men kunde tänka sig att se den än en gång, så det gjorde vi alltså. Otroligt bra film! Berörde saker från alla synvinklar verkligen, man kunde nästan tro att det var en verklig historia. Om det inte varit för den hiskeligt overkliga PRISKLASSEN på deras kläder, väskor och skor. Men förutom det så skulle det kunna varit taget från verkligheten. :P Haha. Fast New York räknas väl inte in i verkligheten förstås.. Bra var den iaf. Även om det rörde upp en massa saker som helst vill bli lämnat ifred... Allt verkar påminna om honom. Fan.

Efter SATC så såg vi Stockholm Live :D ! DET var roligt! Vek mig dubbel av skratt fler gånger än jag kan räkna. "Ta oss på allvar!" Aja, Marre, du vet iaf vad jag menar.. ;) Mycket roligt!

Var seg och jävlig hela dagen och kvällen såklart.. Är massor med förkyld. =( kunde knappt sova. Även fast vi gick och lade oss vid 4 och jag var stentrött. Vaknade vid 9, feber, tjock i halsen, hosta och en hel jävla skumgummimadrass i huvudet. Tänker att jag vill hem och lägga mig i min egen säng.. Går upp, klär på mig, säger hej till Marre och går ut. Döm om min förvåning när det är nästan 10 cm snö ute! SNÖ alltså! Sist jag kollade var det typ 2 cm.. "Fan." Är första tanken. "Jag orkar inte. Jag vill bara hem." Det var ljust som fan, hittade knappt fram till bilen. Inga vantar. Kul. Snö snö snö. Hittade ingen jävla skrapa, men en borste iaf. Borstade av lysena, vindrutan och sidorutorna. Is. Blött. Kallt. Halt. Snor. Ljus. Vitt. Blä. Väl hemma, gjorde en kopp te och satte mig vid datorn. Och här har jag väl suttit sen dess, mer eller mindre. Chattat, slösurfat. Inte orkat göra nånting vettigt alls. Släpade fram fåtöljen framför datorn och slängde upp benen på hyllan. Tangentbordet i knät. Skööööönt. Enda problemet är den där jävla musen (haha). Den ramlar runt överallt och klickar och har sig. Inte hittat nåt bra ställe för den än.. Dagens I-landsproblem.

Jag har chattat massa med systrarna. Det har varit så roligt! Den ena har jag knappt haft någon kontakt med alls de senaste åren, och den andra har jag aldrig kommit överens med. Men det är som att allt det är bortblåst. Helt underbart! Jag och S har verkligen hittat varandra, som systrar! Liksom ordentligt, inte bara tjafs och bråk och elakheter. Och jag och G har hittat varandra igen känns det som. Den förlorade systern är tillbaka. Kan inte beskriva glädjen över dessa två gamla, men ändå nya, relationer. En sten som försvunnit. Längesedan jag var såhär glad :) på riktigt, hela vägen in i hjärtat. Kom hem nu, jag saknar er! <3 Tenor? Hm. Får fundera på det.


En
Dag
När
Moroten
Och
Jag
Skulle

Och
Basta
Hela
Dan
Mohahahahaha. :-D

Fördelat över 13 sms! Störigt, men hysteriskt roligt. Marre <3 jag älskar oss!


Naj um man skud ta o susse någ' kanske..

Over and out. [02:02]


// Trodde jag ja. Nu har jag suttit på jävla blogspot.se i drygt 2,5 timma och försökt få den jävla skitsidan att funka. Tillslut gav jag upp och kom hit istället. Lagom när jag skrivit klart ett sånt här litet tillägg så förhandsgranskar jag och - POFF! - borta. Suuuuuuck. Inte min dag idag. Here we go again. Så jag kan få sova nån jävla gång. //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0