Dagens.

GAAAAH, vad less jag bliiiir!!! Nu försvann allt fyndigt jag skrivit.. Helvete! Nu när jag tillslut fick tummen ur röven och skriva.. Fan. Jag försöker igen då.

Jaaa, jag vet att jag inte har skrivit på jättelänge (dvs. några dagar), och jaa, jag ska skärpa mig. Det har helt enkelt hänt så mycket att jag inte hunnit/orkat skriva. Ärligt talat så hinner eller orkar jag inte göra det nu heller. Så jag tänkte göra en fräckis och skita i allt som har hänt nu i helgen och så och bara prata om idag. Kanske resumerar den en annan dag. Who knows.

Tur för mig är att det inte har hänt så jävla mycket idag. Gick upp übertidigt för att skjutsa Cat till flyget. Ca kl 8:00. Och som tack för det så får jag låna och städa hennes bil medan hon är borta. Hm.. Hur hände det här..?! Ja, okej, jag får ju faktiskt en liten slant för det med.. Den är ändå mycket roligare att köra än mammas slöa Skoda. Sådetså.

Kom hem, gick en prommis med Tenor. När jag kom tillbaka så slängde jag in vetekudden i micron och gick och lade mig igen. Jajjamän. Tänker jag inte ens ha dåligt samvete för, jag har ju trots allt lov. Sen att jag sov till halv 4 är ju en annan femma.. Ääh, shattapp. x)

Jo! Haha. Jag har funderat lite på saken, och har bestämt mig för att göra en såndär "Dagens.."-lista. Det verkar ju vara populärt. De kanske är bra, de kanske är dålit.. De veit man ju inte! Undrar hur länge jag orkar hålla igång med den.. Haha. Aja. Here goes.


Dagens ris: .. går till grannen. Vad fan är det för jävla stil att spela hög jävla dunkande musik mitt klockan jävla två på dagen!? Va!? Folk försöker SOVA!!
Dagens ros:
.. går till GuteBollen. Jag tryckte just i mig en mazarin därifrån, med generöst med glasyr på. Inte alls bara en liten fläck mitt på som lika gärna skulle kunna vara en missfärgning av degen. Så som det brukar vara med affären-köpta mazariner. Nejnej, gott om glasyr var det! Nästan sådär så det runnit över kanten på formen. Yummie! Fortsätt så!
Dagens outfit (haha.. ha.. ha. jepp, ska det göras kan man lika gärna göra det ordentligt.): Morgonrock, pyjamasbraller, lurivga tofflor.
Dagens skratt: http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=52573717965&h=ka98D&u=DQ160
Dagens tips: http://www.argalappen.se/ 

--

Och nu tänkte jag klä på mig något mer, kanske ett par strumpor. Jag ska nämligen ut i tvättstugan och tvätta. Sen diska. Sen åka varvet på Skarphäll och byta lite saker. Sen får vi se om jag är nå mer seriös idag.. Inte så stor risk.

Over and out
/Kapten

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ohno! We've lost the whole weekend!! At least I don't remember it.. >.<

2009-02-25 @ 18:53:11
URL: http://sounnecessary.blogg.se/
Postat av: Rickard 2

Note to self:

Innan man postar blogginlägg, mail o.s.v.,

ctrl+a

ctrl+c

notepad

ctrl+v

always and forever!

2009-02-25 @ 20:53:01
URL: http://fulltuta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0