Fullt upp hela dan!

Det här har verkligen varit en fullspäckad dag, jisses. Har inte haft TID att skriva på hela dagen. Det är mycket ovanligt, med tanke på att jag i princip lever framför datorn i vanliga fall.

Jag ska nöja mig med att göra en kort resumé nu ikväll, för jag är så äckligt trött att jag har lust att bara somna på fläcken. Så vad är det Nemo sysselsatt sig med hela dagen för att bli så trött? JO -

Kan ju börja med att jag inte somnade förrns tre igårnatt. Nykter. Sådetså. Fick en kanelbulle och en äppelmuffins av Nejnas igår! SUPERGOTT! :D
Syster sov över här och vi spenderade lite catching-up-tid tillsammans. Mycket trevligt. Kändes konstigt med en hemma-lördag, men det var skönt också. Jag är ju fortfarande smällförkyld :(
Gick upp runt 12 idag, duschade, slängde i mig frukost, fixade lite här hemma och sen kastade jag och syster oss iväg till G och J som befann sig hos sin mormor resp. gammelmormor. Intensiv-fika med världens godaste äppelkaka!! MUMS!! Sen kastade vi oss iväg igen, hämtade upp lillebror hos en kompis, hämtade kameran hos mamma och körde rally till hamnen för att hämta henne. Krångel och knöl där, men kom tillslut iväg iaf. Vi skulle nämligen med mor och titta på den där lägenheten hon håller på att byta till sig. Hon ville ha vårt godkännande, och det fick hon. :) Gud vad jag hade ont i halsen då.. Det har jag förresten haft hela dagen. Ont i huvudet och i halsen, och helt öm och svullen i näsan. Jo, det är sant. Jag fick nämligen en rejäl snyting av Luna igår. TACK för den liksom. Jävla kattkräk. Nej förlåt.. Hon var ju rädd.. Aja, iaf så släppte jag av mamma vid affären, Mattis vid sin kompis och jag och Sarah åkte och skulle handla. ICA Maxi hade inte vad vi skulle ha, så fick göra svängen över skarphäll och Willys också. Ett jävla åkande fram och tillbaka.

Väl hemma var det full rulle igen, det skulle diskas, städas, flyttas ut saker i förrådet och sen kom Ia och Jonathan över och jag bjöd på middag! Makaroner, köttbullar och sånt. Namnam. Sen iväg till Marre för att se på Beck, men Jonathan var så söt så vi tittade mest på honom. :) Haha. Katja kom in också, - mycket trevligt. Hon kom hem från Norge inatt, och nu är hon hemlös!? xD Stackare. :( Sen kom hennes pojkvän David dit också, och de satt mest i soffan och gullade så en annan höll på att kräkas. :P Men det var väldigt trevligt. Sen när filmen var slut och Jonathan trött (han hade lekt med sina leksaker, ätit majs och charmat oss - det måste vara ansträngande!!) så körde jag hem G och J, och jag och S åkte hem också.

Och nu har jag varit ute och promenerat i 40 min med *, det var riktigt mysigt. Trots att det tog på krafterna som fan, jag är både sjuk och trött. Ett kärt ansikte som kommit tillbaka i mitt liv med dunder och brak. Jag har saknat dig*

Och nu ska jag på huvudet i säng. Imorgon lovar jag att lägga upp bilder från dagen. Kanske mest på sötungen Jonathan :P haha.

Natti.

PS. Citat från nattens samtal med Marre;

N - Förlåt, här sitter jag och smaskar..
M - Det är lugnt, jag har en cheeseburgare i fickan som ligger och väntar på mig..
N - ... öhm..? Vad sade du..??

Kommentarer
Postat av: Rickard. Nä den andra.

Är det den här bloggen som gäller nu?

2009-02-16 @ 02:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0