Godmorgon, snö och snörvel.

Vaknade för en stund sen. Det är svårt att undvika att titta ut, med tanke på att en hel vägg är täckt av fönster. Vad tror ni jag ser? SNÖ! Det toksnöar ute. Sådär mycket så att det nästan är lika tjockt med snö i luften som på marken. Man får gräva sig genom luften för att ta sig fram. Fast nu har jag inte lika mycket emot det. :) Visst är det tråkigt att all snö kom lagom när jag är überförkyld, så man inte kan gå ut och leka i den. Men jag gillar ändå bättre när det är ordentligt med snö istället för lite snö här och var, och sen slask, och sen 10 minusgrader och snorhalt, sen lite snö till, sen poff är allt borta. Då är det helt klart bättre såhär. Reidit me snöjj.

Uff. Jag är hungrig.. Ska äta lite frukost och ge mig i ut i det där vinterlandskapet snart.. Tror ni jag blir frisk fortare av det? Det tror inte jag.


Vackra vinterlandskap.
Här kommer en bild. Om jag lyckas förstå hur man gör vill säga :P haha.



"Godmorgon Kapten Nemo. Det här är dagens väder."

Kommentarer
Postat av: jon the man

Frisk blir man om man inte lägger näsan i snön utan bara drar långa kallsupar i luften, det rensar snor och annat skit man kan ha påslemhinnorna, dessutom mår man kalas.



2009-02-13 @ 12:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0