Mja.. Ähum.. x)

Det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Jaja, jag har väl aldrig påstått att jag är någon mästerkock..!? Men några jävla havrekakor ska väl inte vara så svårt, eller? 



Inga näsvisa kommentarer nu.. Jag hade ju goda ambitioner iaf.. Och det blev ju riktigt gott, trots allt.. Nästa gång kanske jag ska ta och införskaffa några sånadär formar som Marre pratade om.. x)


Här är receptet iaf, om någon annan får för sig att försöka sig på det ;)

150 g smör
1,5 dl socker
3,5 dl havregryn

slå på ugnen på 175 grader, smält smöret, gegga ihop det med resten, lägg i FORMAR (eller ha lite mer mellanrum och lite mindre klickar än vad jag hade :P haha) och skjuts in i ugnen! Låt de gosa sig i ugnen ca 10 min, ta ut, låt svalna - NJUUUT!! :D


Kommentarer
Postat av: Rickard

Ska fan ta och testa ditt recept =) De ser ju smaskiga ut och du lurar väl mig inte nu ...de var väl goda =)

2009-02-19 @ 14:38:54
Postat av: Neemo

Jag luras inte, de var supergoda! :D Jag smällde i mig allihop samma kväll, sen hade jag ont i magen. *sss

2009-02-20 @ 14:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0