Irriterad..

Fan vad trött jag blir på saker som inte funkar som de skall.. Som tillexempel msn - superenkelt, bra, smidigt på alla sätt - NÄR DET FUNKAR!! Här sitter man, helt oskyldig, och vill byta några ord med en vän som man inte pratar med särskilt ofta. Nähe, då är anledningen till att han aldrig är online att mitt jävla msn inte har fattat att jag har honom som kontakt!? What!? Okej, fine, då lägger jag väl till honom igen då.. och igen.. och igen.. nähe, okej, då funkar det väl inte då. Fuck it. Det går ju att skriva till varandra ändå, även om det är smått irriterande att det inte går att skicka några bilder, inte går att se om människan är online eller inte, och bara se email-adressen. Men visst, whatever. Är det så du vill ha det så. Sen vips så går det inte att skriva heller!! WTF!?? Dyker bara upp en massa felmeddelanden om att "Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare". PFF. Vad är det för jävla stil?? Och inte en gång, utan typ 25. Men TACK väl! Gah. Logga ur, logga in igen. Nu verkar det funka någorlunda iaf.. Fast jag kan fortfarande inte lägga till min kompis så att det funkar?? Näe.. Nej men det är väl inte meningen att det ska funka då.. Dra åt helvete.

Och den här jävla bloggsidan!!?? Flera inlägg jag skrivit kommer bara bort, de blir aldrig publicerade. Inlägg som jag suttit här och verkligen ansträngt mig för att göra fina. Bara POFF borta. Tack väl. Och den där jävla statistiksidan. Bra idé, verkligen. Om den hade FUNKAT vill säga!! Bilden sitter inte där den ska, eller så syns den inte alls. Kul. Kul grej. Verkligen.

Tillochmed Facebook har krånglat idag.

Och så har jag ont i ryggen. Har suttit waaay too many timmar på puffen framför datorn.. Nu har jag släpat fram min übertunga och fulbruna fåtölj istället. Ha. Känn på den du, puffjävel.

Kommentarer
Postat av: Rosa Hatten

Mycket ilska där :D Haha. Du borde hänga upp din puff i taket och boxa av dig lite ilska!

2009-02-18 @ 23:18:49
URL: http://fulltuta.blogspot.com
Postat av: Rickard

Verkar som att du hade en riktig skit dag igår =) Men efter regn kommer solsken ha ha =)

2009-02-19 @ 14:36:27
Postat av: Neemo

Jaa.. :P jag får ju intala mig det.. Fast här verkar det inte komma nåt jävla solsken :P haha

2009-02-20 @ 13:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0