Lördag!

Jaaaa!!! :D Äntligen lördag!! Som jag har sett fram emot detta! Inte nog med att det varit solsken nästan  hela dagen och jag har vart ute och promenerat som tusan - nu är den efterlängtade Våga Vägra Vinter-festen här! :D Åååååh, jag längtar så sjukt mycket till sommaren! Så jag har laddat inför kvällen med att först gå den där überlånga promenaden i solen (hittade en del spännande fynd också!), sen lyssna på sommarmusik och välja outfit till kvällen :D det var svårt! Tur jag fick hjälp*. Tillslut blev det mitt ljusrosa linne med mörkrosa prickar på och en vanlig jeanskjol.. Less is more :P haha. Eller så känner jag bara för en casual kväll. Trivs gör jag iaf ^^ känns som sommar.

Så nu sitter jag här, har fått i mig kanske en liter vin.. Lyssnar på Perikles - Var ska vi sova inatt. Åååååh, sommar!! <3 Today, life is beautiful. Enda grejen är väl att jag glömt bort att äta idag, så är något hungrig.. hm.. får lösa det..

Tja.. Nu ska jag väl gå ut med min älskade lilla vita vovve, och sen dra mig bort till Rasmus på förfest.. :)

Hoppas ni alla får en rolig kväll och att vi ses på Rindi sen!! :D'


Puss, skål, tack och förlåt!



Skräckblandad förtjusning. ;P

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sommar... snart är den väl här? Snart slipper jag väl frysa? snälla..? (puppy eyes)

2009-03-01 @ 21:58:54
URL: http://sounnecessary.blogg.se/
Postat av: Neemo

Jaa.. Snäääääälla..? joinar Åsas puppy eyes Det är så kaallt... :(

2009-03-02 @ 12:42:32
URL: http://nemotrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0