Ödet

Oj, vad hände nu då..? Tryckte jag på "Skapa"..? Det gjorde jag tydligen.. Då är det väl ödet att jag ska knåpa ihop nåt här då.. :P Jaa.. Vad är det som har hänt nu idag och igår då..? Vi kan börja med igår. Det är logiskt och bra.

Igår.. Var det torsdag. Japp. Ähöm.. Jag mådde inte hallon. :( Bara snorar och nyser och så. Jag fick ju låna mammas bil, för att åka runt och handla tillsammans med Ia. Uschligt, jag gjorde av med hemska summor pengar :( 1000 spänn på första stället. Och om jag nu berättar det så kanske jag lika gärna kan berätta vad jag lade dem på.. Nu när jag handlat för så mycket så är det ju på riktigt liksom. Nu går det inte att ändra sig. Eller, det blir svårare iaf. Jag handlade saker till min hund. :) JAA!! :D Det är saant!!! Jag har skaffat en liten vovve!! :D Heeelt underbar! Tenor heter han. En vit herdehund. Det är som en schäfer, fast vit. :) Jag har ändå inte lyckats hålla tyst om det för jag är för glad.. ;) Finast i världen är han. Jag ska lägga upp en bild..



Så han lade jag ut tusen spänn på. Borstar, schampo, ben, leksaker, klotång, sax, såna saker.. Det är fan inte billigt det nej.. Men nu behöver jag inte handla sånt på ett tag iaf..

Det var jätteroligt att umgås med Ia :) vi gick runt i djuraffären och fulade oss och klämde på alla roliga leksaker och allt kändes precis som det gjorde förr i tiden. Jag är så glad att vi har hittat varandra igen! :D
Efter djuraffären shoppade vi loss på Rusta. Gick också åt en massa pengar, men det var faktiskt bra saker jag handlade.. Nya dörrmattor, sånadär krokar som man hänger på dörren, rengöringsmedel.. såna saker. Sen åkte vi och käkade på Max :) MYCKET trevligt!! Efter det var det inte så dramatiskt, jag handlade mat på Maxi, hämtade hunden, lämnade bilen och GICK hela vägen till Marre från mamma. I kalla skor. Med trasiga raggsockor. Bra där.

Väl hos Marre var det vindrickartajm :) moha.. Det gick åt några liter.. Jag, Marre och Katja satt och bara slöade och drack vin, pratade om allt och inget. Väldans mysigt, fast blev kanske nåt glas för mycket.. :P mådde inte så bra i morse.. Hem gick jag runt 5 iaf. Med Tenor. Han fick typ dra mig hem :) det är mycket praktiskt med hund när man är så full. Gratis draghjälp hem. Haha.

Idag har jag städat lite, men mest varit död. Både efter gårdagen och den satans förkylningen som aldrig vill ta slut. :( Sarah och Ia kom och väckte mig när jag försökte ta igen lite sömn.. TACK!! :P Men det var trevligt, vi har umgåtts lite. Jonathan är en gullegris, men det har ni väl redan sett ;) Nu sitter jag i fulfåtöljen i morgonrock och Coca-Colamössa och min fot har somnat. Yay.

Ska umgås med familjen ikväll, ut och äta och se en film. Det blir en lugn kväll för.........
IMORRN BLIRE FEST! :D

Jag skriver säkert nån rad sen om jag orkar.. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0