Oj oj..

Mitt liv har gjort en helomvändning, och kroppen är inte riktigt med på det.. Har varit "fullt upp" idag med, eller det tycker iaf kroppen. Frisk luft och umgänge har gjort mig om möjligt ännu mer våldsamt trött idag än igår. Varit ute hos momsing och kusinerna, höll på att somna bakom ratten på vägen in till stan igen.. Ont i huvudet.. Snorar.. Och det gör så sjukt ont att snyta sig, för Lunas snyting utvecklades till en öm och lätt lilla näsa. Blä.. Kan man inte bara få bli frisk nån jävla gång!? Orkar verkligen inte med nånting.. :'( Tänkte gå till skolan idag, men det sket sig ju.. Vaknade imorse och var mer död än levande.. Kul.. Kul kul..

Men än är inte dagen slut.. Jag lovar, så fort jag är färdig med måstena så kommer jag bara stupa i säng.. Blev visst inga bilder idag heller.. Imorgon gör jag ett nytt försök..

Tack och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0