Jo.. såhär var det..

Jag skyller allt på min fåtölj. Jajamän. Om jag inte hade fått ont i ryggen av att sitta i den 24/7 så hade jag inte ens funderat på att gå upp ur den och röra på mig. Och med röra på mig menar jag supa och dansa tills fötterna blöder. Så det var det jag gjorde.

Ringde ett samtal och vips så hade jag både en vinare och en mycket söt chaufför. Det kallar jag skills. Rasmus kom hit, söp ner mig, hjälpte mig välja skor och körde på mig. Det är en riktig kompis det!! :D Vi hämtade upp Anna, Nisse och Jocke och åkte ner till Hamnplan. Jo, det är sant. Och det var faktiskt inte så hemskt! Det var inte så mycket folk, men de som var där var ju bra, så det jämnade ut sig. Och i vilket fall som helst så stod jag mest och dansade, så det spelade inte så stor roll. Mitt favoritgolv var öppet, så jag och musiken inledde vår flört för kvällen. Jag solade mig i pojkarnas (och flickornas!?) beundran och ägde stället, som vanligt. Haha. Okej, nog självkärlek nu. Jag var ju faktist inte ensam ;) haha. Jag hittade (och dansade med) Marre, Oskar (! :D), Shafie, Anna, Becca och flera okända.. träffade säkert på fler kända också, men det är lite suddigt.. Jo, jag träffade på Nisses bror Norpan, - han var mycket trevlig! Och slog vad med Nisse om när Power Big Meet är. Han satte 200 spänn på andra helgen i juli. Damn I'm good. Pay up! Och på tal om att paya, sötungen Anna är den jag har att tacka för hela kvällen, för hade hon inte lånat ut pengar till inträdet så hade jag snällt fått sitta hemma och tjura ändå. :P TACK!! Och hon bjöd dessutom på en tequila och underbart sällskap!
Och såvitt jag kommer ihåg så hånglade jag bara med en person, och det var min tjejkompis. Haha. De ger mycket mindre ångest än killkompisarna. ^_^

Alla försvann från mig där i slutet, men jag får väl skylla mig själv som inte lämnade dansgolvet förräns de slutade spela.. Gick upp till donken och hittade Norpan och hans vänner, jag åt upp två av deras cheese-burgare :P haha. Och då gillar jag inte ens ost. Såg även Martin A, och Sofie som jag hälsade på en snabbis. Sen åkte jag hem. Sötfolken jag snodde burgarna av erbjöd sig att släppa av mig hemma på vägen ut på landet, det uppskattades!

Stötte på Samme och Josse på parkeringen här vid mig! Det var roligt! De skulle tydligen upp på efterfest bara två portar bort. Så när jag kom hem och insåg att det var rätt tråkigt här så gick jag bort till dem.. Mycket bekvämt avstånd. Det var väl trevligt, jag satt mest och pratade med Josse om allt och inget. Samme fick sin beskärda del av sällskap också, men han var nykter så han var inte lika rolig. :P Haha. Resten var random folk, helt okej dem med. :) Sen gick jag hem och lade mig.

Och idag då? Nej, det mest ambitiösa jag gjort idag är att värma på resterna från igår och mumsa på. Och att skriva här förstås.

Men nu ska jag sluta, Henke kom hit och nu ska vi dricka te och öh... ? Ja.. Typ umgås..

Pusshej


Kommentarer
Postat av: Catrine

Yo, kul idé, jag ser fram emot att läsa Kapten Nemos blogg! KRAAAAAMMMM catten



ps stålis har förpassats till himlen idag, fick anfall och kissade inne... på soffan bl a....

2009-02-14 @ 19:41:14
Postat av: Josefin

Det var trevligt att du kom förbi en stund :)

2009-02-14 @ 20:47:41
URL: http://vorsicht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0