Valentines day.. no, sorry - evening.

Gick och lade mig, är så gruvligt trött. Tror ni man kunde somna då? Nej, det var totalt jävla omöjligt. Jag har skitsvårt med det där med att stressova. Om jag vet att jag ska gå upp några timmar senare är det helt kört. Och det ska jag ju - ska åka ner och hämta syskonen vid båten sen. När jag väl insett att jag inte skulle kunna sova så gick jag upp igen. Och nu är jag ännu tröttare än jag var innan jag gick och lade mig. Yay!

Inte orkar jag göra nåt, och inte är det nån rolig människa inne som man kan chatta med.. Blää... Jag får väl spendera lite quality time med katterna innan vi får besök. Eller nåt.



Min kisse. Smirnoff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0