FÖRLÅÅÅÅT!!!

Jag är en DÅLIG bloggare! Dålig, hemsk! Förlåt!! :(

Men det blir ju så, att jag inte sitter vid datorn.. Bara lite snabbt, kolla mailen, kolla fejsbok, dra på lite musik.. Men ärligt talat.. Jag är mest ute.. Enda gången jag är inne är väl när jag sover, äter och städar.. Knappt ens då. :P Hehe.

Hänger mycket på landet, jobbar i vinodlingen och nu förra veckan var jag på äventyr med Amsan. Vi klättrade i berget och plockade fläder så vi skulle kunna göra saft och champagne :) det blev SJUUUUKT mycket! Tror det blev närmare 30 liter champagne :P hahaha. Och det är färdigt lagom till KubbVM! Bra timing där! :D Jo, det var nu i onsdags vi gjorde all saft och skumpa..

Torsdag morgon bar det iväg till Västerås och Power Big Meet! :D WHOO!! Åkte med Bumbi, Glifba och Glifbas något gubbsjuke arbetskompis. Började dricka redan på båten.. Den gick kl 7 :P haha. Det vart 4 helt galna dagar med alkohol, fina bilar, raggaråk, regn, sol, bad, bakfylla, härliga människor, slagsmål, skavsår, svett, nya bekantskaper och fest hela nätterna. :) Wonderful. Längtar redan tillbaka.. Fast ärligt talat.. Det är rätt skönt att komma hem också. :P Att få borsta tänderna och ta en dusch. Och sova i en SÄNG!! Underbart.. :P Haha..

Jaja.. Nu de senaste 2 dagarna har jag mest sovit.. Känner mig något mer utvilad nu iaf.. Blev inte så mkt sömn på fastlandet. Nu håller jag på att städa.. Väntar på att vattnet på golvet ska torka. Sen ska jag göra lite mat och plocka lite här hemma bara.. I veckan har jag inte en aning om vad som händer. Planerat har jag inte gjort. :P Får ta det imorrn, orkar inte tänka på det nu..


Puss på er
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0