Ojdå.. :P

Det måste ha hänt nåt med mitt minne.. Jag har tydligen helt glömt bort att jag hade en blogg :) heheheh... Som vanligt har det vart för mycket annat för att jag ska orka skriva här.. Men nu å andra sidan, så ligger jag hemma sjuk och börjar klättra på väggarna av uttråkning. Så nu kan jag skriva! :D Häääh..

Puh, vart ska man börja?

Varit sjuk sen i söndags... Det suger.. Hosta, halsont, feber, utan röst.. RASTLÖS! Festade sön, mån, tis till 6 på morgonen. Ons + tor låg jag hemma och var tyst och drack te och varm mjölk med honung i.. Och typ.. Sov.. Skittråkigt. Torsdagnatt kunde jag inte sova för att mitt huvud var mycket piggare än kroppen. Såg Tarzan, men det hjälpte inte. Gick över till Johan (Johan är min nyupptäckta granne ^^ ) för och se en film. Slutade med att vi såg South Park, Boondock Saints, Trinity, Smala Sussie och flera avsnitt av Deadliest Catch. Sen gick hela dagen, såg Jeff Dunham, musikvideos, och sen kom Kenny och så spelade vi Guitar Hero hela kvällen. :D Att jag inte upptäckt det tidigare!! Spelade typ första gången hos Kami i söndags, och sen då hos Johan.. Det var ju skitkul! :D

Mao så blev det inget Fide och Pumpbolaget för min del... :( Ärligt talat, står det mellan Fide och KubbVM så väljer jag lätt KubbVM. Så om jag tar det lugnt nu så hinner jag bli frisk till dess tänkte jag.. Lördag pysslade lite hemma, snickrade på skojävlahyllan som stått och irriterat mig i flera månader.. Maxmål, besök av Krall och Åsa, sen kubb i Almedalen! :D Sååååå skönt att komma ut och umgås med folk igen! Trots att jag mådde skit.. Åh! Jag träffade min farbror och hans fru i Almedalen!! Hur otippat var inte det då?? :D De bor i Karlskoga och jag har inte träffat dem på typ 3 år..!! Så bara POFF kom de gående där! Hur kul som helst!

Kom hem, tänkte jag skulle få sova, eftersom jag var så otroligt trött efter kubbandet.. Men inte då.. Host host host.. Panik.. Inget sova. Dator. Somnade typ vid halv 4.. (-_-)

Idag har jag mest solat. Med Svön :) himla trevligt. Hoppas jag fick lite färg också.. Sen kom Becca och nu har vi färgat håret på mig ikväll. Det blev nog bra. :) Pratat om allt och inget, alltid så roligt att umgås med min Becca. Sakna di joe :) man kan vara sig själv, prata om allt mellan himmel och jord och bara ha riktigt trevligt.. Vi får festa när jag blir lite friskare :P hehe..

En sak bara.. Som är lite jobbig.. Förutom att jag är sjuk.. Jag är så SJUKt festsugen!!!! :O Och Becca var det med.. :( Men vi lyckades behärska oss till slut.. Men jävlar, det var svårt.. Får ta igen det i helgen..




KubbVM KubbVM KubbVM.............. Då ska jag festa med min Marre :) <3 Saknat henne. Men snart så.


Jag har ännu inte hittat min favoritkeps som försvann hos Maddi i våras.. :( Väldigt ledsen för det är jag.. Men Mika sade att jag kunde få hans :) hehe..


Naj nu ska jag endera sova eller gå upp till Johan och spela GH.. :) Hehe.. De är i Sthlm, men jag fick nyckeln så jag skulle kunna spela ^^ vilka kompisar va!! :D


Tack och godväll kära vänner
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0