Dagen D!! :D

För Nemo ska ta studenten, för Nemo ska ta studenten, för Nemo ska taa studeenteeeen! Fy fan vad hon är bra! :D

Wihoo. Vaknade redan klockan 3 i morse, men fick skärpa till mig och sova lite till.. :P Sista gången vaknade jag nu vid 6 och fick lov att ge upp. ;) Hungrig, spänd, nervös, förväntansfull. Solen har strålat på mig sen kl 4, hoppas verkligen det håller i sig! Igår var det ju fint, fast att det skulle bli regn.. :) Så vi håller tummarna. Det blåser dock en massa, så jag är lite nervös för att min klänning ska blåsa upp.. :P Den är ju så jäkla vid.. Och kort. Men fin. :)

Nu är det dags att käka frukost, gå ut med voffsen, ta en dusch och börja göra mig i ordning. Strax efter 9 kommer mor och hämtar mig, och med sig har hon mina älskade småsyskon som kom med båten inatt! ^^ Wee! Jag har inte träffat dem sen sportlovet! Saknat dem en massa!

Sen bär det iaf ut till Lövsta, jag tänkte ta med mig min bundsförvant Tenor. ;) Det ska tas kort och delas ut betyg och stipendier och hållas tal. SEN får vi gå ut och bli firade. ;)

Jag måste bara säga att jag är förvånad och otroligt glad och tacksam att jag har så många underbara vänner! Så många som hört av sig och som faktiskt kommer ut ända till Lövsta för att se mig gå ut! :D Det hade jag inte förväntat mig! Jag tänkte att de flesta orkar väl inte åka hela vägen ut, så jag möter upp dem i stan.. ;) Men inte då! :D Nej, det kommer en hel drös med små underbara varelser ut till Roma för att se lilla mig ta studenten! ^^ Är det inte helt fantastiskt!? Skitsamma att klassen består av pundhuvuden.. Jag har mina riktiga vänner, och jag är så lycklig för det.
Jag älskar er! <3


Nu måste jag sätta fart. :) Wish me luck today! Puss!
/Kapten Nemo

Kommentarer
Postat av: Heléne

Grattis till studenten!! :)

2009-06-04 @ 20:51:09
URL: http://renrot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0