Oj oj oj..

Ni kanske har märkt ett mönster här på min blogg. :P När jag har mycket att göra (och därmed mycket att skriva om) så skriver jag nästan inte alls. :P När det däremot är rätt tråkigt i mitt liv och inte händer så mkt, så skriver jag om allt det tråkiga. :P Det var kanske inte riktigt så det var tänkt, men det är ju lätt hänt.. När det händer mycket så har man ju inte tid att skriva ;P och när man väl har tid så är man helt slut och orkar inte.

Jaja. Det största som hänt hittills är väl balen! Provsminkningen gick bra, tvättade lite på kvällen och sen tog det rätt lugnt.. Åkte bort till Marre en sväng och pratade lite skit. Trevligt! Jo! Och jag lyckades fixa bil också!! :D Haha! Precis på eftermiddagen dagen innan! Kentas farsa ställde upp med sin fräscha Cheva pickup '60! :D Tjo! Vilken lycka!

Dagen B blev hektisk men mycket rolig!! :D Först upp i ottan och göra allt det vanliga, äta frukost, gå ut med T, duscha osv. Sen kom Gittan hit och fixade håret på mig. Bara det var ju jätteskoj!! :D Satt med kameran och tog en massa fula bilder. ;D Helt otroligt vad kul man kan ha med lite hår, och vad mycket man kan göra! ^^ Passade på att fixa naglarna under tiden också.. Blev riktigt nöjd med dem! Lyckades låta bli att förstöra det, det är ovanligt. :) Blev SUPERnöjd med frisyren!! :D Jättekul!

Sen kasta i mig lite gröt, sen kom Lilian och skulle sminka mig. Det gick också utan missöden och jag blev nöjd med resultatet där också! ^^ Sen blev det stressigt! Amelie kom hit och hämtade Tenor och hjälpte mig att knäppa klänningen (det behövdes - uff!), gjorde mig sällskap när jag plockade ihop mig. Sen kom min baldejt Angelica i en jättesnygg svart klänning! Som tur var så valde hon att ha en vanlig stor tygväska med sig, så vi fick med oss allt vi skulle! ^^ Toppen!

Ut på parkeringen i klackarna - puh, något ovant. Blev upphämtade och åkte bort till Säve. Blev lite plåtograferade ;) och sen bar det av i kortegen. Det var så VARMT!! Uppåt 25 grader var det väl, och vi satt i solen nästan hela vägen ner. Blev helt blöt och äcklig om ryggen, men det var bara att hålla god min. Det var iaf jätteroligt att bli beundrad, haha :P :D folk stod längs hela vägen och tog kort och tittade, det var skitkul. Man kände sig som nån kändis eller nåt. Och vi satt i pilotbrillor och drack öl i en soffa på flaket, jag och Angelica på var sin sida om Kenta. Vi satt verkligen huuuur bra som helst! :D

Sen glida runt i almedalen och träffa massa folk, ta massa kort. Har inte sett dem än, hoppas de blev bra! Mamma kom sen med moster och de hade med sig (ganska äcklig) champagne och det skulle skålas! :D Toppen! Många kramar och bilder och en hel del skumpa. Gruppfoto kl 17, lite bilder till och fördrink på Wisby Strand kl 17:30. Skumpa igen - puh. Och efter det - the party was ON! :D Åh, alla var så himla fina!!

Jag fick sitta bredvid Angelica (som tur var!) och vi hamnade superbra, med jättetrevliga människor runtomkring. :) Vi hade skitkul hela kvällen.


Oj, nu Börjar Grey's, jag får skriva mer sen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0