Så.. :)

Nu är Grey's klart.. Guuuuuud vad spännande!

Jo, för att fortsätta på det jag skrev förut.. Vi satt med jättetrevliga folk. Helen Nordin satt några platser bort och var så ledsen över att hon inte hamnade med nån som hon kände.. Så jag fixade lite så hon fick sitta bredvid mig. ;D Vi hade verkligen skitkul!

Maten var god, jag åt två förrätter! ^^ MUMS! Det var verkligen värt allting, jag hade gjort det hundra gånger om!

Sen när maten var färdigäten så dansade vi resten av kvällen, spenderade pengar och pudrade näsan! ^^ Mycket mysigt.

Men nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka morgondagen.. ;) För ni vet väl vad som händer då..? NEMO SKA TA STUDENTEN!!! :D :D :D :D Whohoooo!


Så natti allihopa! Håll tummarna för att det blir fint väder!
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0