AAAAHHHHHHH

jävla skitdator. xD värsta tangentbordet ever, kommer åt fel jävla knappar hela jävla tiden. Jag skrev så fint alldeles nyss, men det försvann! KUL!!

Jag saknar min dator :'(

Känner mig så ensam utan internet.. Men Marre kom på den braiga idén att koppla mp3n till stereon och ut i högtalarna iaf!! :D Så nu har jag musik!! Ett litet problem att jag inte har någon dator så jag inte kan ladda den när batteriet tar slut.. xD på tal om det kanske jag ska ta o ladda den nu när jag har tillgång till dator :P haha.

Så!

Ja, iaf.. jag kan ju berätta lite om igår - det var en bra dag! :D När jag kom hem från skolan städade jag ordentligt! Det var skönt! Nuförtiden måste jag dammsuga varje dag, för Tenor fäller ju så innihelvete.. Och katterna också.. Blä. Känns som jag inte gör annat än att städa.

Efter städningen gick jag en promenad med T och det blev mycket spännande! Solen kom fram och stannade framme resten av dagen!! UNDERJÄVLABART! Vi träffade en liten shitzu (vet att det inte stavas så men orkar inte googla. Lev med det.)/papillon-tös som var lugn och trevlig. En liten valp bara, men det funkade jättebra! T tyckte det var jätteroligt! :D Kul att se honom så glad.. Han saknar nog att umgås med andra hundar. Ägaren till denna lilla varelse var supertrevlig också! Vi pratade både länge och väl, om allt och inget (bla att den här ön är liten. Det är hennes syster som har hagarna i Ala som min moster har sina hästar i, granne med P, med staket från min pappas gamla hundpensioinat i Mästerby, som de förra ägarna till Ps hus har köpt!! Hängde ni med? ;P). Sen träffade vi på Tessan. Sen träffade vi på en stor st bernard/goldenhanne. Spännande! Jag och ägaren pratade och vi lät hundarna komma närmare och närmare. Det gick över förväntan! Jätteroligt! Sen slog vi följe resten av biten - han bodde tydligen bara några hus bort fån mig! Så vi lär säkert ses fler gånger :) Det märktes att han hade god hand med hundar! Kul! Sen vinkade jag till en telefonpratande Jakob, sen träffade jag på Erika :D hon kom från stan och hade handlat en klänning för 1400 spänn!! :O Goddamn! Vi gick tillsammans hem - mycket trevligt!

Hehe, nu äter jag upp Bemmans makaronilåda :P mohahaha...

Efter promenaden åkte jag ner på hamnen och hämtade mamma från jobbet. Så jävla härligt. Gled runt på stan, solen skiner, solglasögonen på och Michael Jackson i öronen! NÄ!! :O Wooot!?? Fan vad läskigt, precis när jag skrev det så började den spelas! :O Kör shuffle i Media player! :O Läskigt... Michael Jackson - They don't care about us. <3 SOMMARFEELINGS!! :D Släppte av mor min hemma och sen var det hit the town som gällde. Hade ju lagt undan den fina klänningen på MQ, så jag var ju tvungen att gå igenom alla affärer i stan för att se om jag hittade nån annan ;) Det gjorde jag inte!! :D Så några timmars tittande senare vände jag tillbaka mot MQ - och träffade Tias!! :D Gud vad kul! Han och Evvis skulle iväg och handla eller vad det var.. Så jag stod och pratade med dem ett tag. :) Jätteskoj o träffa honom - det var längesen!! <3 Sen gick jag, i solskenet, musik i öronen, vårkänslor i hela kroppen - mot MQ! Omg! 600 spänn studentklänning - check! :O Lyckan var fullständig, när jag gick med min klänning mot bilen och jag satt och log hela vägen hem. ^^

Var tvungen att ringa Amelie så hon kunde ge ett utlåtande om klänningarna ;) hon var skeptisk först, men när hon fick se dem så såg hon lika glad ut som jag kände mig! ^^ I got her blessings!

Sen var det mat, vin, göra sig i ordning och styra upp party som gällde.. :P fan vad konstigt det kändes utan datorn. Ingen musik. Bara nåt skumt program (wipe out?) på tv till sällskap.. :S och telefonen.. Hiu. Lagade klok mat gjorde jag iaf. *stolt*

Gick hela långa vägen till Marre - och festen kunde börja! :D Wihoo!

Marre, PL, Danny, Walle, Emil, Robin och hans tjej Jennie var där! Gud så roligt att umgås med dem! ^^ Jag fick lite gin av Walle, men groggvirket var slut så jag fick dricka det rent. xD Blää. Och när Walle skulle ringa taxi drev han med dem så vi allihop vek oss av skratt! Jag skrattade så jag grät tillslut. ^^ Och DET händer inte varje dag! Vilken underbar humor. Walle Wallin ftw. ;P

Sen taxi till krogen, gick till Lillebror men där var det dött. Totalt dött. Vad har hänt liksom? Så vi gick till Surfers ist. Träffade där Andres, han Micke och Line och nån fler.. Blev så jävla packad tillslut.. Hm. xD Sov hemma hos mamma sen, orkade inte gå ända hem.

Kom hem imorse, åt rester från gårdagen och gick sen o lade mig igen.

Vaknade runt 12 och naturligtvis var det första jag gjorde att ringa Marre ;P haha. Hon var inte bakis. Jag var fortfarande full. Låg i fosterställning i min säng, med telefonen liggande på kinden. Hell yeah. ;) Men jag har faktiskt inte mått så dåligt idag.. Städat hemma, gjorde mig iordning för kvällen typ runt 2. :P Sen gick en prommis med Tenor. Ingen ville leka med mig :( alla var endera bakfulla eller upptagna. Torrisar. Jag var ju fit for fight redan vid 3. :P

RICKARD JAG SAKNAR DIG!! Dig är det iaf drag i! :D

Tja.. Så nu sitter jag hos Bemman och Munken, PL, Kami och Bemman spelar poker. Eller, inte Bemman för han åkte ur :P för andra gången. ^^ Hihi. Bemman lagar mat istället :P Korv med bröd! Jag lär ju inte gå hungrig i det här sällskapet iaf. :D Inte nykter heller för den delen. Mohahaha.

Nu har jag kramp i fingrarna.

Ikväll blire fest. Vart? När? Hur? Med vem? De veit man ju inte.. :D Jong kommer hem nästa vecka!! :D TJO!! Marre min är glad också.! ^^


Fullt ös medvetslös!
/Kapten

PS: Bemman heter egentligen Robin! :D Haha. Det hade jag inte en aning om ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

MTCKET ATT LÄSA!

2009-03-16 @ 15:20:17
URL: http://wiikstromming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0