Äckligt väder.. men himlen på jorden i april!

Blä, piss och FY FAN! Jag kom för en stund sen in från den mest omysiga promenaden ever.. Snö, blåst, slask, en yrig hund som är skitigare än skitigast, och hår och blött överallt.. xD

Men aja.. Nu är det over and done with iaf. Hoppas det försvinner (önsketänkande, jag vet) tills ikväll när jag ska gå nästa prommis..

Men nu till de glada nyheterna, och jag ska återge precis hur jag kände när jag fick reda på det :D -

OH MY FUCKING GOD, JEFF DUNHAM KOMMER TILL STOCKHOLM!!!!! Jag MÅSTE bara dit!!!! *skickade sms till Marre fortare än kvickt* Det FINNS kanske lite rättvisa i världen ändå!! :D "AAAAAH!!!! Jeff Dunham kommer till sthlm i april!!"
Svar - "Du skämtar!!! Vi måste fan dit.. På riktigt.. Jag tar ledigt och lånar pengar.. Allvarligt!!! .."
Åh vad jag älskar henne ibland :D oftast faktiskt. ^^ She totally gets me.
Den 8:e april alltså, kosta vad det kosta vill. Try to stop me! MOHAHAHA......! Henrik Schyffert och Magnus Betnér släng er i väggen liksom.. xD Helt underbart.



Btw - är det bara jag som tycker han är snygg..? ^^ And I could just marry Peanut! :D

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha, a det är nog bara du kära syster som tycker han är snygg!! HAHA!:D

2009-03-10 @ 20:05:45
URL: http://wiikstromming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0