Åh, våren! :D

Kom precis in från en riktigt lång och härlig promenad med Tenor! :D Aaah, lovely weather today, mate! Visst blåser det, och kallt är det också. Men solen skiner som om den aldrig gjort annat! Åh, och jag såg ett av mina top-fem vårtecken! ;D Sopbilen!! Alltså, inte den sopbilen, utan den som sopar gator och trottoarer! :D Tjo!

Jag tog en väg som jag inte gått förut, så vi skulle få njuta så mkt som möjligt av solen :) Hihi, har alldeles rosiga kinder. ^^ Hade det bara varit liiite varmare så hade jag tagit min filt och en bra bok och gått ut och lagt mig i trädgården. Myspys. Nemo längtar så mycket till sommaren!

Vill bara kunna kasta upp dörren till altanen och slänga mig på marken, släppa ut alla djuren, vrida upp musiken och knäcka en kall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0