Ännu en dag..

.. att ta sig igenom. Puh.

Somnade halv 2 i nättras. Vaknade 4. Somnade halv 7, vaknade nu vid 9. Yay! (-_-) Den här dagen kommer bli låååång..

Sitter och äter minifrukost nu iaf. Ska ändå käka lunch på skolan vid halv 12, så ingen idé att slå på stort. Mumsigt är det iaf, te och knäckemackor med serranoskinka på :) det är som godis. Kostade på mig ett sånt paket när jag var och storhandlade.. Yum.

Nu ska jag häva i mig téet, ta en snabbdusch, gå ut m T och försöka lokalisera nån form av skolböcker.. Samhällskunskap är vad det blir idag. Nu hinner jag inte skriva mer, men ska försöka klämma in några rader på rasten sen.

Ha en bra dag.
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0