Äntligen!

Fick liv i burken igen!! :D :D TJO!! Så jag har mest suttit här ikväll.. Försökt få alla program tillbaka. Utan framgång. Nå vaj med Microsoft Update? Får inte hem SP2 iaf.. Jaaa, jag veeeet, jag har en skitgammal version av XP.. xD Förlåååt.

Nu har jag iaf fixat firefox. Som jag tänkte göra förut, skitlänge.. men det blev aldrig av..

Gud vad skönt det är att skriva på sitt eget tangentbord igen.. Fingrarna bara glider fram.. :)

Fixat tvätten har jag också gjort ikväll, och promenerat T i regnet. Kul väder att ha en stor, lurvig vit hund i! Mnja. Lagat mat också - duktig.

Rickard - TACK!!! Det var bland det absolut finaste jag fått!!! <3 Älskade broder. En ängel på jorden. Jag lovar att ta hand om den väl :) Har gått runt med ett leende ända sen jag öppnade brevet. ^^ Blev alldeles tårögd. Stor kram från lilla syster yster

På tal om det så saknar jag resten av min familj, som inte finns kvar på denna lilla ö. Kanske lika bra, den är inte så bra som en del verkar tro.. Saknar er gör jag iaf! Allihopa!

Oj, nu måste jag verkligen gå ut och ta den sista tvätten.. Sen blir det bums i säng.

Over & out
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0