Booooooring...

Sitter i skolan.. Vi slutade halv två, men bussen går inte förrns kvart i tre.. Drygt. Längtar hem :( hem till min vovve och min säng. Hem till kissarna och tryggheten.

Idag har varit en dag av ångest.

Jag hittade iaf tillslut mina hörlurar, så jag har musiken till mitt sällskap. Tack gode gud. Annars hade ångesten varit ännu värre. Just nu är det Dropkick Murphys - Dirty glass som spelas. En av mina favoriter. Kan vara så att det är musiken ihop med vädret som fått mig på så dystra tankar.. Det värker mer än vanligt i bröstet idag. Längtan härifrån är olidlig.

Mina klasskompisar ska till Spanien i tre veckor på praktik. De åker på torsdag. Kul för dem. Jag har ju redan varit där, i ettan, så jag får inte följa med. Men fan vad jag längtar tillbaka. Det är kallt som fan på den här ön. Blåser idag, sådär så det biter av köld i kinderna. Och nu snöar det också.. Kul.. Snö och slask i alla vrår. Kul grej, verkligen. TJO, när jag kommer hem ska jag ut och gå med Tenor. JAAAA!!!! xD Inte. Ska fan kosta på mig en kopp varm choklad sen.


Can anyone stop the hurting..?
__

You left me dying crying there...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0