Dagens lista.

Dagens slutsats; människan är ett underligt djur. Särskilt den manliga varianten.
Dagens händelse; när jag öppnade brevet jag fick av R! :D alternativt när jag fick reda på att Marre fick lägenheten.
Dagens ris; till vädergudarna - det snöade, regnade, blåste och jävlades idag. :( Kallt var det med. Bakläxa och smisk på rumpan! Fick bara en enda liten solglimt.
Dagens ros; PC Roma igen - hjälpt mig fixa allt möjligt, alldeles gratis! Nu idag att partitionera (?) om min hdd.. :) Alltid snälla och trevliga, och ställer upp när som helst. Såna som gör en glad!
Dagens pryl; mitt paraply. Phew att det höll i blåsten också. Gummistövlarna får faktiskt plats här också.
Dagens låt; Pink - It's all your fault.
Dagens sms; "Gissa vem som flyttar till gråbo den första maj! :-D Pussar" /Marre ^^

Nu sade micron pling, vetekudden är färdigvärmd och det är på huvet i bingen för Nemisen.

Natti
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0