Dagens sista

Burrrrr..... :( Det är nåt med temperaturen ute.. Den ligger typ 20-25 grader för lågt.. Okej, såhär är det *vänder mig till vädergudarna* Alltså, jätteschysst att ni lät solen skina hela dagen idag! Det var helt underbart! Är det för mycket begärt att be om några graders temperaturhöjning..? Bara i några dagar..? Sådär över helgen eller så..? Pretty please..? :)

Stjärnorna var ute ikväll. :) Ja alltså, det var inte sådär våldsamt stjärnklart, men iaf så man kunde se de vanligaste, Orions bälte och Karlavagnen lyckades jag identifiera.. Gatlyktorna förstör en hel del. :( Det blir aldrig riktigt mörkt här i stan.. Kan sakna det. Okej, jag saknar det ganska ofta. När jag blir stor ska jag bo i ett hus på landet. Utan gatlyktor, så man kan se stjärnorna.

Puh. Trött är jag. Bilen förresten, ni kanske undrar om den startade..? Beman alltså. Det kunde man bara fetglömma det. :( Blä. Hostade inte ens till, bara malde. Jaja.. Vad kunde man förvänta sig då..? :( Mammas bil startade iaf, när jag skulle åka och hämta henne. Favorit i repris, fick slänga i mig maten och kasta mig iväg. Denna gången körde jag inte rally. :) Ville ju att bensinen skulle räcka hela vägen.. ;) Och så var jag lite mer rofylld också. När solen går ner blir det väl så.. Tankade på hemvägen så nu är det lugnt iaf. Tänk vad snäll jag är som skjutsar och hämtar mamma när och var hon än skall nånstans :P och tänk vad snäll mamma är som låter mig låna hennes bil.! Så imorgon blir det sovmorgon. Sparar ca en timma på att köra istället för att ta bussen. Iaf när jag börjar kvart i 10, som jag gör imorgon. Kanske ska ta med T också, så han får komma iväg lite.. :) Det tycker han är roligt.

Så imorrn ska jag alltså till skolan, ha en ynka liten svenskalektion och sen tänkte jag passa på att käka lunch där ute också. Det är ju så sjukt god mat där. Sen blir det hem, hämta graj hos mor min, dammsuga (som jag inte orkade göra idag xD) och städa lite här hemma.. Fixa tvätten.. Tvätta det sista.. Panta.. Kanske orka plugga lite också.. Orkar fan inte bry mig om att datorjävelen bråkar.. Jag har internet, det är det viktigaste.. Och jag kan ladda min mp3. Resten tar jag en annan dag. När jag har ork.

Nu ska jag värma min vetekudde, kravla ner under täcket och sova som en sten (hoppas jag iaf).

Åh, efter att jag har borstat tänderna.. och gjort rent Pollys sår.. Och gett katterna mat.. Och sett på en filmsnutt inför svenskan imorrn. Suck. Dygnet har helt klart för få timmar.

Hade inte vart helt fel att ha någon att krypa ihop hos nu.. Som inte fäller långa, vita hårstrån som ligger överallt och kliar en i ögon och näsa. xD Bara nån att mysa med lite.. Äsch..


----

"Vad kallar man två elefanter på en cykel?
...
Optimister."


---


Jag lovar att lägga upp bilder på min kära lilla vovve imorgon. När/om jag lyckas installera programmet som gör att jag kan lägga över bilder från mobilen vill säga.. Nu får det vara nog för idag.


Thank you and good night
/Kapten

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för tipset, du kan gärna hjälpa mig o hitta en bra bild:)

2009-03-18 @ 22:40:04
URL: http://wiikstromming
Postat av: Emelie

När jag blir stor ska jag oxå bo på landet utan gatlampor, inskränkta "småstadsortbor" och nyfikna grannar! ;) kraaaaamar

2009-03-19 @ 13:38:32
URL: http://busamedemla.blogspot.com
Postat av: Neemo

Aaa, längtar tills dess!! :D Under tiden får man sätta upp häckar, klängväxter och gardiner! Haha! :D KRAAM

2009-03-19 @ 14:41:23
URL: http://nemotrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0