Dålig på att blogga..

Jaha.. Ja, då har jag kommit fram till det iaf. :P Att jag är rätt dålig på att blogga. Det var det här med kontinuitet..

I vilket fall som helst så var helgen toppen!! :D Vi hade superskoj på Rindi, det var massor med folk, skön sommarfeeling och helt fantastiska barpriser!! 20 spänn för en cider!! :D Kan inte bli mycket bättre! Vi dansade och drack, och drack och dansade.. Det var utan tvekan en av de bättre festerna :) var massor med folk på förfesten hos Rasmus med, fast de enda jag kände var Nejnas, Emelie och Rasmus. Och Markus hade jag ju träffat förut. Och sen kom Marre och Katja också :) vi GICK hela vägen ner. Det var rätt skönt faktiskt.. trots allt. Åh, och de hade en tjej som ritade hjärtan på en, som stämpel ^^ det var gulligt. Jag har fortfarande kvar den. Sov på den inatt, så nu har jag en idé till en tattoo.. ;P Hihi.

Oj, nu vart det rörigt. Ber om ursäkt. Kul var det iaf, som fan! Och massor av bildbevis finns det på facebook! xD På väg därifrån hittade jag Samme, och den där ordningsvakten som jobbade på Borgen när jag jobbade där :) så vi stod och pratade både länge och väl. Slog följe med Samuel upp till Donken, han försvann, jag käkade, hittade Hugo, som skulle på efterfest. Jag ville bara hem, hem till Tenor och hem till sängen. När jag väl kom ut från donken hittade jag Samme igen - han hade blivit visiterad av polisen?! Det stod en hel armé av polisbilar och poliser utanför mcdonald's.. Nåväl. Samme dissade mig iaf, han skulle "snacka med sin polare, du vet". Jisses. Pojkar små.

Så jag ringde taxi.. Surt sa räven. Men vad gör man då. Ingen där som skulle till gråbo ju.. :( Men lyckligtvis hittade jag WestbaÅhlénsparkeringen! :D Flörtade till mig en plats i hans bil, sen bar det äntligen av hemåt.. Sov som en sten. Iaf i några timmar. Vaknade strax efter 7 igen.. Har gjort det flera dagar på senaste.. Kollat mobilen, tankarna snurrar och sen kan jag inte somna om igen.. xD Hm.

Så var vaken till ett eller så, sen var det bara att somna igen. Sov bort hela dagen.. Såg Beck och satt framför datorn på kvällen. Blev ärtsoppa till kvällsmat, bachelor style. xD Hell yeah. Sen kunde jag naturligtvis inte sova på hela natten istället.. Det är svårt det där med rutiner, att få in dem igen när man släppt dem. Kanske borde ha mer rutiner även på helgerna.. Och särskilt loven.. Kanske det inte blir lika svårt sen när vardagen kommer igen..

Funderade lite på hur/när/om jag ska lägga upp bilderna från min kamera.. :P haha.. Har inte ens vågat se på dem än.. Jonas bilder räcker gott och väl för att beskriva lördagen. Haha. Tur att usb-kabeln ligger hos mamma.. ;)

Nej, hörni, nu ska jag ta en dusch, gå ut med T och städa lite.. Pöss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0