Handikappad

Fan vad handikappad jag känner mig utan mina linser.. :( Mindes inte att det var såhär dåligt jag egentligen ser.. Läskigt att vara ute, och inte se vad som kommer. Hm.. Där är en mörk fläck.. Undrar om det är en människa. Är det en människa med en hund kanske? Sen när man har gått i någon minut och kisat så kommer man fram till att det är en papperskorg.. Men då har man redan fått ont i huvudet.

Jag kanske skulle ta och köpa ett par glasögon igen.. Bara så man inte blir så utlämnad när man inte kan ha linserna i. Har ju fan inte haft brillor sen i våras.. Börjar bli dags nu kanske. Och nu när jag ändå inte fick några Jeff Dunham-biljetter så kanske det är bra att göra det nu. Innan man slösar bort pengarna på nåt annat..

Imorgon kommer Garderobert och Johan-Thomas till ön!! Fan vad skoj!

Nu är jag supertrött.. Kom ihåg att ta tabletten idag.. Puh.. Hoppas jag kommer upp imorgon bara.. Det är viktigt!! Då kommer de där studentmössetyperna.. Som vanligt blev vi missade i höstas när alla andra skolor fick välja sina.. Aja. Bättre sent än aldrig. Weeee, jag ska ta studenten. ^^ Äntligen!!

Pollys veterinär/medicinräkning gick på 650 spänn.. Pöh.. Aja, vad gör man då. Nu är det krage som gäller, hon går runt baklänges här, verkar inte tycka det är nån höjdare, men hon är så medgörlig så bråkar inte alls. Just det! Ej att förglömma! Hennes penicillin.

Sen blir det bums i säng.

Tack och godnatt från mig och alla djuren
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0