Helvete!

Jag ser verkligen inget! :'( Hjälpte inte stort att flytta fram nej..

Nu fick jag ångest. Riktigt jobbig. Det gör ont.

Jag får panik av att inte kunna se. Panikångest menar jag, riktig panik. De uttrycken används så slarvigt..

Nu vill jag bara hem. Går tungt att andas. Gör ont i bröstet.

--

Pust. Andas. Tänk på något annat. Fan. Går ju inte när allt kräver att man ska se klokt.

Åh.. Jag vill bara hem..

Nej.. Tamigfan.. Jag ska beställa ett par jävla brillor. Nu. På en gång. Fuck jävla bokföring. Jag ser ju ändå ingenting.

Nähe. Det hanns inte. Bokföring på dator ist.

Bara att spetsa öronen för jag ser inte ett piss. Känner mig så jävla låst. Missar man nåt så missar man det. Fan vad trött jag blir.

"Sen kan ni skriva ert namn här.. Välj LRF .. bla bla bla kontoplan."
- Ähm.. Woot..? o_O Kan du ta det en gång till kanske nej..? x)

Gud vilken ångest jag får..


Tur att vi slutar nu vid halv. Då blir det ytterligare en frukost och sen kommer sånadär studentmössetyper så ska vi beställa sånt. För Nemo ska taa studenteeeeen, fy fan vad jag är bra! :D

Puss och godnatt, nu blir det ut i solen. MUMS med mer frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0