I-landsproblem

Fan vad jag avskyr att man inte kan äta chips och sitta vid datorn samtidigt. Jag blir ju helt galen. Endera får man låta bli att äta chipsen, eller gå och tvätta händerna mellan varje jävla litet chips. Torka av sig på byxorna funkar inte, tangentbordet blir flottigt ändå. Dessutom får man hund och katthår på chipsen man äter i nästa vända.

Bläh!!! Det är hår överallt!! Och jag dammsög fan igår! Jag blir tooookig!! Nu måste jag dammsuga igen.. Och rolla av sängen med den där klistriga saken som det är meningen att man ska få bort hår med.. Japp. Det är vad jag ska göra. Och så borde jag diska också.

Men faktum är att jag varit riktigt duktig idag ändå! Kom jättelångt på min nya ritning, fick nya fina pennor och gjorde bra ifrån mig på Religionen. Och så gick jag ju faktiskt den långa rundan med T förut, trots det äckliga vädret. Så jag är stolt över mig själv även om jag inte orkar diska. :P

Sen ska snälla söta lilla Kami köra mig till Willys för att handla hundmat :P (TACK!) vad vore man utan vänner som ställer upp i vått (!!!) och torrt.? ^^

Pfffffftt! *fnys* Nej nu måste jag verkligen dammsuga igen! Det var då helvete vad de fäller och skitar ner.. allihop. Om de bara kunde sluta leka i blomkrukorna skulle det underlätta lite för fröken städtant. xD Oj, jo.. Jag kanske borde vattna blommorna också.. Och ÄCKLIGA jävla små flugor överallt!!! *viftar hej vilt med armarna för att försöka mosa dem* Hur blir man av med dem!!?? TIPS MOTTAGES MED TACKSAMHET!! They're driving me craaaaaaazy..!!

Lyssnar på Cornelis Vreeswijk <3

--,-'-@


Are you wild and dirty like an animal..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0