Konstigt väder på våffeldagen

Ja.. Somnade sent igår.. Kunde ju som jag skrev inatt inte sova. Idag försov jag mig en hel halvtimma, så Tenor fick nöja sig med att rasa runt i trädgården ett tag. :( Dåligt samvete värre.. Tur att jag kommer hem igen vid 12..

Jag åt frukost för drygt en timma sen, gröt, två knäckemackor med skinka och ett stort glas juice. Och likförbannat är jag hungrig igen.

Det har varit väldigt konstigt väder idag, först strålande solsken, sen toksnöade det, nu är det sol igen. Hm. Hoppas solen håller i sig iaf..

HAHA! Fick en sån rolig kommentar idag igen, när jag klev på bussen :P "naj de är ju hon me de häftige solbrillarna.." från busschaffisen. Haha :)

---

Nu sitter jag i skolan och ska hålla på med bokföring igen.

Helvete.. Jag hade glömt att jag inte ser nånting.. Usch, nu fick jag ont i magen..

Jag ska testa att hoppa fram lite, byta dator. Nu är det bara suddiga områden vid tavlan.. Lätt att följa vad hon gör då.. Alltså vi har en videokanon.. Så vi ska se vad hon gör för nåt. Men det gör ju inte jag. Satan. Inte ens om jag kisar funkar det. :'( Kanske var dags att skaffa glasögon ja... Linserna vågar jag inte sätta in än, det är fortfarande massa blod i ögonen..

Nu börjar hon. Brb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0