Lördagkväll

Hej alla!

Jag har iaf haft en helt underbar dag idag! :D Vaknade packad och sen fortsatte jag dricka. Raggade upp Svön och sen drog vi ner på stan. Var nån demonstration där, om kommunals personal.. Assistenter och pedagoger och sånt.. Mycket bra, de fick mitt fulla stöd.

Jag köpte ett par skor. Men de var jättefina, så jag är supernöjd iaf! ^^ Rutiga! De satt som en smäck! :D Förlåt!

Sen satt jag ock Svön i almedalen och pratade massa strunt :)
Och jag träffade Irene när vi skulle därifrån!! :D :D Och hon hade Fancy med sig! :D Jag som trodde hon var död!! :D Det var så roligt att träffa dem igen!! :D Gud vad glad jag blev!! Vi pratade jättelänge.. :D

Sen var vi kissnödiga och fick gå därifrån. ^^

Tog bussen hem, och nu sitter vi här.. :)
---

Aja.. Nu sitter vi hemma hos mig och dricker och snackar skit :D mycket trevligt!! :D

Planen för kvällen är att festa borta hos Maddi och sen gå ut på krogen.. :) Hoppas jag inte träffar mamma alltför packad.. Hon skulle tydligen också ut ikväll.. xD

Nu ska jag återgå till mitt sällskap o sen gå ut med min vovve ^^


Pusshej!
/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0