Men.. Vaffan..

Det var då hemskt vad jag var dålig på att uppdatera er om vad som händer..

Lördagkvällen var mycket trevlig! Jag och Anna gick till Amelies någon klasskompis där vi förfestade och hade väääldigt mysigt!! :D Släckte alla lampor under Earth Hour och hade levande ljus, popcorn och jordnötter. ^^ Precis lagom förfest, vi var 8 st och kanske hälften av oss var galna och resten lugna :) ganska bra fördelning där. Mattias blev jag helt kär i! :D Haha! Precis samma humor, vi hittade verkligen varandra! ^^ Jag förstår Amelie, som pratat så gott om honom. Ja alltså, han var ju bög, så det var inte på det sättet. :)

Nåväl, Amelie och gänget skulle tidigt på munken, medan jag och Anna gick till Effes för att uppleva ett African Party. Riktigt häftigt! Ett afrikanskt band som spelade sån musik, alla var supertaggade och nästan alla dansade! Mamma och Mirjam var där, Catten och Eija också. När vi står i baren och ska beställa inser jag att jag glömt mitt kort hemma! (>.<) Faaaan! - Mammaaaaaa... *blink blink* Världens bästa mamma bjöd både mig och Anna på varsin cider och sen fick jag låna pengar så jag klarade mig för kvällen. Yes! :) Bartendern på Effes tyckte vi var roliga som höll på, mamma vägrade lämna sin plats så jag fick springa med penna och kvitto fram och tillbaka. Haha.

Aja.. Hm.. Efter Effes är det lite luddigt.. Planen var att gå till Surfers och sen Lillebror, jag är rätt säker på att det var det vi gjorde också. Lillebror kommer jag ihåg iaf.. Träffade på Anders och dem, pratade lite skit.. Men vi gick vidare till Munken rätt fort.. Amelie och dem var ju där! :D

Snortankad (som vanligt) på Munken, det där med att lugna ner sig lyckades inte så bra.. Hmm.. :-S Aja. Riktigt roligt var det iaf! Dansade, träffade massa skoj folk och hade oss. Bare masse yr.

Min Marre <3 jag saknar dig när Jong är hemma :P och nu har töisen börjat jobba igen.. Min trogna partner in crime ;P Hiu. Vad ensamt det känns att inte kunna räkna med henne. :P Aja. Skönt för henne iaf, hon har ju gått som på nålar på senaste.

Hela söndagen var mys- och bakisdag, slapp bädda sängen gjorde jag också ;P maha. Trevligt trevligt.

Måndagen då? Nej jag vet inte, har vart så sjukt trött den senaste veckan, och idag var inget undantag. Skulle egentligen hjälpa mamma städa och sånt men vaknade inte förrns på tok för sent.. En promenix med T blev det iaf. Härligt väder, hittade massa fina vårtecken i trädgården innan vi gick. Passade på att städa upp allt hundbajs som samlats där också :P haha. Hittade 2 krokusar i "trädgården", en gul och en blå. Och en skilla. Naturligtvis lagom nertrampade av min monstervovve allihop. Suck. Men strax utanför staketet hittade jag massa som inte var nertrampade ;P

Tänkte lägga upp några bilder på dem..

Vårtecken i min "trädgård":

Gul, nedtrampad krokus i min trädgård Ej lika nedtrampad, blå krokus i min trädgård Flera stycken ännu okända små lökväxter som tittar upp.. :) .. har också stuckit upp sina gröna. Skulle gissa på vitplister, för det var vad det var där förra året.. :)Jojomän, kirskål har jag på min lilla plätt. I mängder. Och en enda liten blålila skönhet.. Den heter.. Nu ska vi se.. Det är inte skilla.. Eller..? Nu måste jag googla.. Jomen det var visst skilla! :D

Och tar man sig ut genom grinden så ser man..:

En ensam liten snödroppe.. Fler krokusar.. Dessa var vita med lila strimmor i. Syns dåligt, men mycket vackra. Fler snödroppar.. Vackra blommor. Fin bild på krokusar och skilla som liksom jag njuter av våren. Vita krokusar med en liten tusensköna i hörnet :) En fin bild på en supersöt ljuslila krokus Fin bild, men det är nåt med skärpan.. Söta bilden!

That's it på bildfronten for today.. Längtar till sommaren. Och en vacker dag ska jag skaffa mig en klok jävla kamera också. :(

Nu ska jag få i mig nåt att äta, sen ta in tvätten och gå en prommis med T.. See ya!

Och tack alla för en superkul helg! :D

/Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0